IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
29.08.2019.

"Bezbedni uz Super Vero"

Sutra počinje nagradna igra ovog trgovačkog lanca koja promoviše bezbednost u saobraćaju, a koja će trajati do 27. septembra...

U želji da motiviše građane da budu deo promene na bolje i daju dobar primer svom okruženju Super Vero je odlučio da pokrene veliku nagradnu igru i to upravo na temu bezbednosti u saobraćaju.

Počevši od 30. avgusta pa do 27. septembra svi posetioci Super Vera moći će da učestvuju u nagradnoj igri simboličnog naziva „Bezbedni uz Super Vero“ i osvoje vredne nagrade vezane za bezbednost: Toyotu Yaris (5 zvezdica na NCAP testu), dečija sedišta za automobil, kacige za vožnju bicikli ili trotineta, auto kamere za snimanje vožnje, ali i vaučere za intenzivne NAVAK kurseve o bezbednoj vožnji.

Bezbednost u saobraćaju je naročito važna u vreme kada se deca vraćaju u školske klupe. U želji da podignemo svest o značaju ove teme, kako kod dece tako i kod odraslih, odlučili smo da od 29. avgusta do 1. septembra, u vreme kada će veliki broj roditelja sa decom dolaziti u Jumbo zbog kupovine školske opreme ili pak namirnica u Super Veru, organizujemo edukativni vikend. Verujem da će svi koji isprobaju simulator čeonog sudara sa lutkom u rukama zauzeti poželjan i čvrst stav po pitanju vezivanja pojaseva i upotrebe bezbednosnih sedišta. Za školarce smo pripremili testove poznavanja saobraćajnih propisa i slatke nagrade, kako bi ih motivisali da obnove važno gradivo pre polaska u školu, istakla je Maja Kosić Vučković, direktorka marketinga kompanije Veropoulos.

Ona je na današnjoj promociji nagradne igre istakla da Agencija za bezbednost saobraćaja svake godine realizuje „Istraživanje indikatora performansi bezbednosti saobraćaja u Republici Srbiji“ i da su indikatori za 2018. godinu pokazali da na teritoriji Republike Srbije procenat upotrebe sigurnosnih pojaseva na prednjim sedištima iznosi 82,7%, dok pojaseve na zadnjim sedištima koristi samo 12,3% vozača.

Pored toga, skoro polovina automobila prekoračuje dozvoljenu brzinu kretanja od 50 km/h u naseljenom mestu, a visok procenat i u zoni škole. Ako se na ovaj podatak nadoveže činjenica da četvrtina školaraca prelazi kolovoz van pešačkog prelaza u zoni škole, jasno je koliko je važno usporiti brzinu svuda gde se kreću deca.

Kada već govorimo o deci neophodno je napomenuti da procenat upotrebe zaštitnih sistema za decu od 0 do 3 godine iznosi 59,9%, a za decu od 4 do 12 godina 44,6%. Ukoliko se ima u vidu da na simulatoru čeonog sudara putnici ne uspevaju da zadrže lutku od 5kg u svojim rukama, jasno je koliko je važna adekvatna zaštita dece u saobraćaju, dodala je Kosić Vučković.

Takođe je i istakla da svaki četvrti pešak prelazi kolovoz van pešačkog prelaza, a njih 22,7% kada je crveno svetlo. Kako deca više uče na osnovu primera nego na osnovu lekcija datih u drugim oblicima, ne iznenađuje podatak da i četvrtina školaraca prelazi kolovoz van pešačkog prelaza u zoni škole.

-