IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
01.10.2021.

AKTUELNO

Neoplanta zabeležila dobre rezultate na platformi Tik Tok

TikTok je na svom blogu objavio da milijardu ljudi koristi njihovu platformu svakog meseca. To znači da na ovoj našoj planeti, otprilike jedan od sedam i po ljudi redovno gleda kratke video zapise sa plesom, duhovitim snimcima, savetima iz raznih oblasti, izazovima, pa čak i stvarnim obrazovnim sadržajima.

Jedna od domaćih kompanija koja je na vreme prepoznala značaj i potencijal ove mreže jeste Neoplanta, koja iz meseca u mesec beleži izvanredne rezultate na svoja dva brend profila Neoplanta Delikates i Pipi i Gudi, kao i značajno povećanje broja pratilaca:

Profil @neoplantadelikates otvoren je u februaru ove godine i do sada ima 119.400 pratilaca, 2,1M lajkova, a #neoplanta ima 67,3M pregleda.
Profil @pipigudi.official otvoren je u avgustu prošle godine i do sada ima 116.400 pratilaca, 2,2M lajkova, a #pipigudi ima 55,4M pregleda.

Brendovi Neoplanta delikates i Pipi i Gudi su na vreme prepoznali potencijal Tik Toka i počeli da daju svom sadržaju veću vrednost, kako bi ih algoritam i publika prepoznali kao vredne njihovog vremena i pažnje. Ono što znamo da će da se desi, jeste da će biti sve teže i teže probiti se na tzv. #ForYou page, nevezano za to da li je u pitanju Tik Tok, Reels, Shorts ili bilo koji drugi short video format - jer će influenseri, brendovi, ljudi itd. praviti sve više contenta. Ko nije već neko vreme na Tik Toku, biće mu veoma teško da pridobije pažnju target grupe u budućnosti, poručuju iz Neoplante.

Facebook je saopštio kako je u junu imao 2,9 milijardi aktivnih korisnika mesečno, što je 7% više u odnosu na prethodnu godinu. Međutim TikTok raste neverovatnom brzinom, pa novi korisnički podaci beleže povećanje od 45% mesečno aktivnih korisnika od jula 2020, kada je imao 689 miliona korisnika. Osim toga, ovog jula, TikTok je postala prva aplikacija koja nije Facebook, a koja je dostigla 3 milijarde globalnih preuzimanja.

Izvor: InStore
Ilustracija: Neoplanta

-