IN STORE  in your country  
SRBIJA
Intervju
06.07.2020.

AKTUELNO

Više od softvera: Kako je Intelisale platforma pomogla klijentima i tokom Covid 19

Nemanja Mališić, CEO Intelisale

Intelisale nije samo razvio platformu za unapređenje prodaje, koja kroz 7 različitih modula podržava apsolutno svaki prodajni kanal. Ovaj neverovatan tim pruža i rešenje za sve izazove koje njihovi klijenti imaju. Na IT jeziku – Intelisale nije samo „software“, već i „solution provider“.

Različite industrije traže različit pristup

Kada je krenula pandemija, imali smo različite upite za adaptacije prodajnog alata i dodatne modifikacije sistema od skoro svih svojih klijenata. Oformili smo timove koji su pre svega bili u konstantnom kontaktu sa našim klijentima kako bi dobili što više pojedinosti oko poslovanja i sa kojim se problemima suočavaju.

Za nekoliko klijenta smo kompletnu terensku prodaju prebacili na telefonsku, u jednom danu. Jedan klijent koji već koristi neke od naših proizvoda je hitno tražio i novi - e-shop, i koji smo pripremili za promociju i ozbiljnu podršku drugim prodajnim kanalima za par nedelja. Imali smo i upite novih klijenata upravo za telesales i e-commerce rešenja, koja tek sada, nakon suočavanja sa COVID19, vide kao potencijal za dalje, i to ne samo tokom vanrednog stanja.

Zapošljavanje u doba COVID19

U 2020. godinu smo ušli sa 11 novih ljudi, kako smo krajem prošle godine imali uspešnu „Intelisale Akademiju“ gde su svršeni studenti prolazili obuku od 6 nedelja i selekciju za zaposlenje. Kako se preko Zoom platforme ne može uvek najbolje sve objasniti, odlučili smo da ih više uključimo u sve sastanke i brainstorminge da bi mogli da prate širu sliku i polako doprinose.

Tik pre pandemije, zaposlili smo novu koleginicu kao senior android developera, a 3 nedelje nakon proglašenja vandrednog stanja, kada smo se nakon zdravstvenih poteškoća svi pomalo usudili da pričamo kako će pandemija uticati na ekonomiju, Intelisale hrabro zapošljava senior backend developera kako bi se ispratili zahtevi i kako bismo na pravi način pomogli svojim klijentima kada im je najpotrebnije. Vrlo brzo nakon toga, obim posla zahteva još jednog seniora, te zapošljavamo još jednog kolegu kojeg smo videli samo preko Zoom-a! Zaista jeste sve u dobroj organizaciji.

Rezultat u 2020. godini – 14 novih fenomenalnih ljudi u Intelisale timu.

Case 1: E-commerce rešenje sa promocijom za dve nedelje

Imamo dugogodišnjeg klijenta iz Srbije koji koristi sve naše proizvode, ali im e-commerce nije bio interesantan dugo vremena, jer su smatrali da zbog kompleksnosti proizvoda nema potencijala da se kupci upuste u online poručivanje.

Tokom pandemije interno su krenuli u prilagođavanje poslovanja i pozvali nas da zajedno diskutujemo o e-shop rešenju kako bi još jednom razmotrili aktivno proširenje ovog kanala prodaje. Zajedno smo u par dana napravili akcioni plan i pripremili promotivnu online kampanju ka kupcima. Pomogli smo i oko pravljenja marketing kampanje preko našeg alata, pre svega oko obaveštenja kupaca putem newsletter-a o novom kanalu prodaje i prednostima istog, kao i oko remarketinga.

Rezultat – Online nakon par nedelja ima 2% učešća u ukupnom prometu i raste. E-shop broji 20.000 + artikala i 3.500+ registrovanih korisnika.

Volimo da rešavamo probleme i pravimo specijalizovane proizvode za naše klijente, jer duboko verujemo da softversko rešenje treba da služi čoveku a ne obrnuto.

Case 2: Terenska prodaja kompletno prebačena na telefonsku

U isto vreme imali smo sličan izazov sa nekoliko klijenata iz Hrvatske, Bugarske, Makedonije i Slovenije. Oni već koriste sve naše funkcionalnosti, ali zbog novonastale situacije, ceo alat za poručivanje namenjen terenskoj prodaji prebacili smo na telefonsku prodaju, u jednom danu. To možda zvuči jednostavno, ali kada vam klijent sa više od 100 komercijalista koji su svakodnevno na terenu kaže da niko više neće ići na teren zbog virusa i ugrožene bezbednosti, ostaje da mu pomognete da maksimalno iskoristi svoje resurse na drugi način. Prodajni targeti su se samo blago promenili, jer su procenili da u vreme vanrednog stanja mogu da zadovolje potrebe svojih kupaca i preko telefona jer već jednim delom koriste modul za telefonsku prodaju i znaju njegovu fleksibilnost i prednosti. Sve prodavce smo pripremili da efikasno rade od kuće sa svojih tableta, jer su ispred sebe imali sve ono na šta su navikli – od planova, svojih realizacija, praćenja porudžbina itd. Pored toga, održali smo niz obuka, kako bismo ih potpuno opremili i optimizovali vreme prilagođavanja za novi kanal prodaje. Dodatno, ceo modul za planiranje smo prebacili na tablet uređaje da bi bilo pristupačnije i lakše. Ovim smo optimizovali vreme prodavaca, ali i troškove - kompanija onda nije morala da kupuje računare za svoje terenske prodavce, već su zadržali raspoložive resurse koje imaju i na koje su navikli.

Rezultat – kod svih navedenih klijenata se prodaja održala na 80-90%, ali troškovi su se smanjili za 60-70%.

Case 3: Početak saradnje preko Zoom-a

Pored nekoliko potencijalnih klijenata sa kojima smo uspešno imali prezentacije i demo prikaze tokom vanrednog stanja, imali smo novog klijenta sa kojim je ugovor potpisan početkom godine i gde smo završili proces integracije tik pre pandemije. „Kick off“ sastanak i početak korišćenja naše aplikacije od strane ove distributerske kuće trebalo je da krene u aprilu. U dogovoru sa njima, prolongirali smo početak jer smo razumeli da su njihovi prioriteti u tom trenutku drugačiji i mi smo partnerski odložili početak saradnje, iako je sve bilo spremno. Raduje nas da smo pre nekoliko nedelja startovali sa ovim klijentom i da smo prvu obuku imali preko Zoom platforme i bila je odlična i interaktivna. Ponosni smo jer nam se odnos sa ovim klijentom učvrstio i pre samog starta, kako je razumevanje i prilagođavanje promenama bilo važnije od ugovora.

Rezultat – 50 ljudi na terenu opremljenih za prebacivanje plana prodaje i 10 ljudi u menadžmentu sa „real time“ uvidom u planove i realizaciju.

Više od softvera

Volimo da rešavamo probleme i pravimo specijalizovane proizvode za naše klijente, jer duboko verujemo da softversko rešenje treba da služi čoveku a ne obrnuto.

-