IN STORE  in your country  
SRBIJA
Hospitality
23.01.2019.

HOTEL SUMMIT SRBIJA

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MART 2019.

Hotel Summit Srbija predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za hospitality industriju u Srbiji.

15+ međunarodnih govornika
iz Velike Britanije, Rusije, Nemačke, Francuske, Mađarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije

300+ učesnika

5+ država

Cilj konferencije

Cilj konferencije Hotel Summit Srbija je da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja, kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu. Konferencija će, drugu godinu za redom, u organizaciji izdavačke kuće INB2B Media i InHotel magazina, biti održana 21. marta 2019. godine u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

Više od 15 međunarodnih govornika, iz Velike Britanije, Rusije, Nemačke, Francuske, Mađarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, sa učesnicima će podeliti najnovije rezultate istraživanja, primere dobre poslovne prakse, trendove, izazove i tajne uspeha na zahtevnim tržištima hospitality sektora.

Kao završni, keynote govornik, prezentaciju će održati Arne Klehn, multi-property general manager Mariott Hotela i Mariott International Appartments u okviru grupacije Mariott International u Budimpešti.

Teme

Koji mega trendovi će oblikovati hospitality sektor u narednim godinama i kako njihovo razumevnje može da pomogne hotelijerima da prilagode i unaprede poslovanje?

Šta za hotelijere znači stvaranje partnerskog odnosa koji neguje individualne vrednosti hotelskih brendova, ali i obezbeđuje ekstenziju u formi konsultanstke ili operativne podrške?

Slovenija je među zemljama koje sa velikim uspehom grade koncept glampinga, odnosno luksuznog kampovanja, a Hrvatska je kroz nekoliko primera uspešno revitalizovala svoj banjski turizam. Šta Srbija može da nauči od svojih suseda?

U periodu januar-avgust 2018. u Srbiji je ostvareno ukupno 6.646.888 noćenja, od čega su domaći turisti ostvarili 62%, a strani, mahom iz BiH, Crne Gore, Turske, Rumunije, Nemačke i Kine, 38% od ukupnog broja. Ekskluzivno istraživanje agencije Ipsos za Hotel Summit će nam pokazati šta oni misle o nama i kako nas vide.

Da bi gost proveo noć u hotelu, prvo negde mora da provede dan. Imaćemo priliku da čujemo kakvo znanje i resurse podrazumeva upravljanje destinacijom i koje operacije održavaju destinaciju u životu, ali i na koji način Srbija može da ih unapredi.

Kako kombinovanje dugoročne strategije sa kratkoročnim rešenjima donosi željene rezultate u procesima upravljanja prihodima i da li je upravljanje hotelom umetnost, vođena emocijama ili egzaktna nauka vođena formulama i brojkama?

Konferencija će se dodatno osvrnuti na potencijal online platformi za ostvarivanje poslovnih ciljeva, ali i na primeru jednog londonskog hotela pokazati kako inovativan pristup donosi uspeh na izuzetno zahtevnom i konkurentnom tržištu.

KOMPLETAN PROGRAM I PRIJAVE

-