VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

A.T. Kearney: Nova realnost za trgovce i FMCG kompanije
A.T. Kearney: Nova realnost za trgovce i FMCG kompanije

Masovno tržište budućnosti razvijaće se na tri načela: poverenje, uticaj i personalizacija.

Mediana: Osam miliona svakodnevnih korisnika
Mediana: Osam miliona svakodnevnih korisnika

Ukupno  na  ovih  pet  tržišta  postoji  približno  12,6  milona  ljudi  koji  su  koristili  jestivo  ulje  u   poslednjih  12  meseci

Focus: Maslinovo i dalje najčešće u lifletima
Focus: Maslinovo i dalje najčešće u lifletima

Na prvom mestu je brend Monini, sa 26% udela u ovoj godini, te beleži vrednosni porast. Među top brendovima su još i Minerva, Carapelli i Olitalia

Događaji

Donacija DIS-a porodilištu u Smederevskoj Palanci
Donacija DIS-a porodilištu u Smederevskoj Palanci

Prikupljeni novac, u iznosu od 910.000 dinara, určio je, ispred kompanije, Ljubiša Lukić direktor marketinga...

Obeležen Svetski dan odgovorne konzumacije piva
Obeležen Svetski dan odgovorne konzumacije piva

Više od 100 pivara, mladih, partnera kampanje, organizacija, ambasadora, vlasnika barova, medija i pojedinaca poslalo je poruku "Trezno i oprezno, izaberi odgovorno"...

Carnex na BITEF-u
Carnex na BITEF-u

Ovogodišnji, 52. BITEF obeležila je saradnja sa kompanijom Carnex...

Radionice

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Radionice
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Radionice
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača

Ovaj dvodnevni kurs namenjem je brend menadžerima i menadžerima marketinga koji žele da unaprede trenutna znanja i veštine efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja.

Konferencije

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018

Prva hotelska konferencija Hotel Summit Beograd uspešno je održana 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je bio da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu.

INB2B MEDIA DOO