VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca
IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca

Neke kompanije uvode click-and-collect usluge, pri čemu potrošači mogu da podignu svoju porudžbinu.

GfK: Ima ih skoro u svim frižiderima
GfK: Ima ih skoro u svim frižiderima

Mini-marketi su vodeći format po prodatim količinama obe kategorije - mleka sa 32% i jogurta sa 35%. Slede supermarketi i tradicionalne prodavnice.

Nielsen: Sve veće vitrine za mlečne proizvode
Nielsen: Sve veće vitrine za mlečne proizvode

Mleko, jogurt i sir beleže rast prodaje po sva tri kriterijuma. Prodaja pavlake raste vrednosno i količinski, ali komadna je u padu.  

Događaji

Miodrag Kostić obradovao štićenike SOS Dečijeg sela
Miodrag Kostić obradovao štićenike SOS Dečijeg sela

U susret praznicima, predsednik MK Group posetio je sve štićenike SOS Dečijeg sela u Kraljevu i tradicionalno, šestu godinu za redom, uručio im novogodišnje poklone...

Maxi karavan u školi
Maxi karavan u školi "Marija Bursać"

Više od 150 đaka ove škole imalo je priliku da na zabavan, ali i edukativan način nauči koliko je povrće važno i zašto je potrebno da ga jedu svaki dan...

Vinjak proslavio 60. rođendan
Vinjak proslavio 60. rođendan

Kompanija Rubin je obeležila tri jubileja: 60 godina najpoznatijeg srpskog pića Vinjaka, 40 godina Vinjaka 5, uz muziku Riblje čorbe, koja ove godine takođe slavi 40 godina...

Radionice

Radionice
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha

Kako organizovati skladište da bude efikasnije? Kako uspostaviti što bolju kontrolu nad lokacijama u skladištu? Kako koristiti vizuelni menadžment u skladištu?

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Radionice
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Konferencije

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018

Prva hotelska konferencija Hotel Summit Beograd uspešno je održana 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je bio da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu.

INB2B MEDIA DOO