VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

Valicon: Pratktičan i brz obrok
Valicon: Pratktičan i brz obrok

Pašteta se tradicionalno doživljava kao praktičan i brz obrok. Uglavnom se konzumira za doručak, užinu ili kao zamena za „pravi obrok.“

Nielsen: Najveći udeo ima jetrena
Nielsen: Najveći udeo ima jetrena

Najviše ovih proizvoda prodato je u hiper/super marketima po sva tri prodajna kriterijuma, slede velike/srednje prodavnice, pa male prodavnice, dok je tek neznatna količina ovih proizvoda prodata u trafikama

IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca
IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca

Neke kompanije uvode click-and-collect usluge, pri čemu potrošači mogu da podignu svoju porudžbinu.

Događaji

Potrošači biraju novi Grand kafa set
Potrošači biraju novi Grand kafa set

Ove godine će potrošači prvi put imati priliku da sami odaberu dizajn limenki, posuda za šećer i šoljica iz kojih će piti svoju omiljenu sveže mlevenu kafu...

Top tri naslova za uspešan 14. februar
Top tri naslova za uspešan 14. februar

Ovaj dan je idealan da kompanije plasiraju promotivne tekstove o svojim brendovima sa light motivom Dana zaljubljenih...

Obeležavanje dana Sv. Trifuna u vinariji Rubin
Obeležavanje dana Sv. Trifuna u vinariji Rubin

Vinogradarska slava, Sv. Trifun, proslavljena je u vinariji sa najvećim površinama vinograda u Srbiji...

Radionice

Radionice
PRODAJA - Unapređenje prodaje & menadžment kategorija (merčendajzing)
PRODAJA - Unapređenje prodaje & menadžment kategorija (merčendajzing)

29. i 30. mart 2019. Hotel Prag Beograd

Radionice
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha

Kako organizovati skladište da bude efikasnije? Kako uspostaviti što bolju kontrolu nad lokacijama u skladištu? Kako koristiti vizuelni menadžment u skladištu?

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Konferencije

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MART 2019.
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MART 2019.

Cilj konferencije Hotel Summit Srbija je da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja, kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu. Konferencija će, drugu godinu za redom, u organizaciji izdavačke kuće INB2B Media i InHotel magazina, biti održana 21. marta 2019. godine u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

INB2B MEDIA DOO