VESTI

INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

Analiza promotivnih aktivnosti bele tehnike i malih kućnih aparata
Analiza promotivnih aktivnosti bele tehnike i malih kućnih aparata

Focus analiza promotivnih aktivnosti po kategorijama, top brendovima, te kretanje prosečnog popusta i cene za period januar – decembar 2017, uključujući i kuhinjske uređaje.

PromoTrack – moćan alat za detaljnu analizu
PromoTrack – moćan alat za detaljnu analizu

Zanima vas efekat promocije? Da li je odluka o produbljivanju rabata dala odgovarajući efekat? Kako je konkurencija odreagovala na vaše promotivne aktivnosti?

Događaji

Prvi online shop za prodaju kraft piva
Prvi online shop za prodaju kraft piva

BeerKan je nastao iz želje da svim ljubiteljima piva omogući da na jednom mestu pronađu asortiman kraft piva iz Srbije...

Sedmaci sve više razmišljaju o svom zdravlju
Sedmaci sve više razmišljaju o svom zdravlju

Istraživanje je pokazalo da je skoro 40 odsto učenika sedmih razreda fizički aktivno...

Frikom poziva na SladoleDan
Frikom poziva na SladoleDan

Praznik, sladoledu u čast, sada se, već tradicionalno, obeležava treću godinu za redom...

Radionice

Radionice
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite
LIDERŠIP - upoznajte sebe i tim koji vodite

Naučite kako da vidite i promenite stvari koje se dešavaju u vašim timovima, a na prvi pogled nisu vidljive. Steknite i unapredite veštine dugoročnog uticaja na rezultate tima, bez obzira na aktuelne okolnosti. Inspiracija za prave lidere!

Radionice
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
MARKETING - Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Radionice
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača
MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača

Ovaj dvodnevni kurs namenjem je brend menadžerima i menadžerima marketinga koji žele da unaprede trenutna znanja i veštine efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja.

Konferencije

HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018
HOTEL SUMMIT SRBIJA - 22. MART 2018

Prva hotelska konferencija Hotel Summit Beograd uspešno je održana 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je bio da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.
MARKETING SUMMIT BEOGRAD - 22. MAJ 2018.

Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.

FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.
FMCG SUMMIT BEOGRAD - 22. NOVEMBAR 2018.

FMCG Summit već nekoliko godina predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u Srbiji, Hrvatskoj, BiH i Makedoniji. Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom događaju o trgovačkom sektoru i sektoru robe široke potrošnje.

INB2B MEDIA DOO