IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

4. Marketing Summit Belgrade

23.05.2017
Marketing Summit Belgrade, najveća regionalna konferencija o marketingu, okupila je više od 300 učesnika i 15 govornika iz Londona, Los Anđelesa, Sofije, Ljubljane, Sarajeva i Beograda.
 

Na ovogodišnjoj konferenciji, četvrtu godinu zaredom, više od 300 učesnika iz zemlje i regiona imalo je priliku da se upozna sa  najsvežijim primerima aktuelnih trendova i novih talasa u marketingu. Program ovogodišnje konferencije okupio je brendove i pojedince koji već istražuju i imlementiraju "marketinški cunami” i zahvaljujući njemu profitiraju. Predstavile su se kompanije koje su se disruptivnim metodama diferencirale na tržištu i time promenile poslovni model, pokazale na koji način bolje razumeti kupca i kako upravljati celokupnim iskustvom potrošača. Bilo je i osvrta na digitalnu transformaciju i neophodnu kompetentnost marketing menadžmenta.

U jednom danu učesnici su imali priliku da čuju o najsvežijim idejama za poboljšanje marketinškog efekta i sprovođenje marketing strategije. Predstavljeni su primeri iz FMCG sektora, finansija i B2B modela.

Konferenciji, održanoj u hotelu Crowne Plaza, prisustvovali su direktori marketinga, marketing menadžeri, menedžeri kategorija, brend menedžeri, marketing agencije, stručnjaci iz oblasti marketinga i svi oni koji su želeli da unaprede svoj marketing.

Marketing Summit Belgrade (MSB) je najveće regionalno godišnje okupljanje svih koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama. Organizatori konferencije su izdavačka kuća InB2B Media (koja u svom okrilju ima magazine InStore i InHoReCa) i Poslovne akademija Finance iz Ljubljane.

 









Pogledajte fotografije sa događaja:

 

Victoria Foster, content director TW:Academy, TrendWatching

Ključni globalni i regionalni trendovi u 2017. i dalje: Overwhelm to Opportunity


 

Rade Tričković, direktor, Httpool/Twitter

Globalni trendovi koji menjaju oglašavanje



Marko Čadež, osnivač i vlasnik, BTS Inc USA

Građenje i merenje profitabilnog user engagement-a



Aleksander Mitrović, konsultant

Kako koristiti digitalni cunami za stvaranje dodatne vrednosti

 

Marko Putnik (direktor službe za marketing i komunikacije) i Gregor Miklič (stručni rukovodilac za inovacije i digitalizaciju poslovanja), Triglav Osiguranje

Digitalizacija u marketinškoj praksi – primer aplikacije Drajv


Kosara Dangić Melentijević, osnivač i suvlasnik, Kabinet Brewery

Studija slučaja: Diferencijacija na moderan način - praktični saveti


 

Yordan Zhechev, head of creative/partner, DDB Sofia/Tribal Worldwide Sofia

Zaboravimo na "digital, PR, promo, ATL, integrisani" marketing…


 

Ismir Omeragić, osnivač, suvlasnik i CEO, Valicon BiH

Neuromarketing na delu: Upravljanje pažnjom utiče na odnose sa kupcima i naše prihode





Žuna Ljubičić, marketing execution associate, SAP West Balkans & Ivan Grujović, senior sales executive, SAP Hybris

Vreme je za smislen marketing


 

Okrugli sto: Kako iskoristiti trendove za najbolje pozicioniranje u Srbiji i svetu

Marko Dacić, marketing menadžer, Fox Networks Group, Srbija

Nataša Đurđević, commercial strategy & customer marketing director, Coca-Cola

Marija Lukić, marketing menadžer, ECO Serbia






Web Bug from http://app.getresponse.com/open.html?x=a62b&m=ZxRcd&mc=JQ&s=2Wm6iV&u=okUs&y=4&



 

 
 
 
back to top