IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

2. FMCG Summit Belgrade

24.11.2015
FMCG Summit, konferencija o trgovačkom sektoru u regionu koju InStore magazin drugu godinu za redom uspešno organizuje u Beogradu, Sarajevu, Skoplju i Zagrebu, 24. novembra je održana u prepunoj sali beogradskog hotela Crowne Plaza. 
 
 

 
Na upravo održanoj konferenciji FMCG Summit Beograd 2015, InStore magazin je na jednom mestu okupio nekoliko stotina predstavnika trgovačkog sektora i prateće industrije u Srbiji i regionu. U do poslednjeg mesta ispunjenoj sali hotela Crowne Plaza u Beogradu, čak 448 učesnika iz 141 kompanije iz Srbije i zemalja u okruženju imalo je priliku da razmeni poslovna iskustva i ideje i ostvari nove poslovne kontakte.
 
 
 
 
Programski deo je obuhvatio prezentacije 12 govornika u segmentima istraživanja, inovacija, distribucije, privatnih robnih marki i diskontera, koji su podelili sa učesnicima primere dobre prakse kroz prizmu svog profesionalnog  domena.
 
Katarina Jakšić, direktor agencije Ipsos Strategic Marketing Srbija, govorila je o segmentaciji potrošača kao ključnom elementu strategije rasta, dok se Borislav Radojković, direktor Mediane, osvrnuo na razlike u kupovnim navikama potrošača u zemlji i regionu. U okviru ovog segmenta, prisutnima se obratila i Olja Lapčević, presales specialist u SAP-u, koja je govorila o prednostima upotrebe savremenih informacionih rešenja.   
 
U tematskom bloku o inovaciji kao snazi razvoja govorili su Saša Ćirić, direktora marketinga i razvoja u Frikomu i Goran Kovačević, vlasnik i generalni direktor trgovinskog lanca Gomex.
 


Saša Ćirić, direktora marketinga i razvoja, Frikom
Goran Kovačević , vlasnik i generalni direktor,Gomex


U nastavku konferencije je bilo o reči o modelima distribucije i IT rešenjima koja doprinose efikasnijem i ekonomičnijem poslovanju u tom segmentu. Svoja iskustva i savete sa prisutnima su podelili Ljubomir Babić, direktor brendinga u kompaniji Delta DMD i predstavnici kompanije s&t, generalnog sponzora konferencije, Ivan Jakovljević, rukovodilas prodaje IS i Siniša Avram, business segment manager.
 
Naredni tematski blok bio je posvećen snazi i razvoju privatnih robnih marki. O rezultatima istraživanja o zastupljenosti i percepciji PL-a govorila je Andrijana Bulatović, CSS group account manager iz agencije Nielsen. Katarina Mihaljčić, direktor sektora sveže hrane u kompaniji Mercator-S je kroz studiju slučaja pokazala kako je razvijena Mercatorova privatna robna marka Ukusi moga kraja, dok je Predrag Petrović, rukovodilac nabavke i marketinga i prokurist, govorio o širini PL asortimana u kompaniji dm drogerie markt.
 


Ljubomir Babić, direktor brendinga, Delta DMD
Katarina Mihaljčić, direktor sektora sveže hrane, Mercator-S


Poslednji govornik, Zenel Batagelj, predsednik Valicona, govorio je o razvoju diskontera u svetu i promenama koje oni donose na nova tržišta.
 
Konferencija je zatvorena jednočasovnim okruglim stolom, kojim je moderirao Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik magazina NIN, a na kom su učestvovali Andrej Bele, generalni direktor Grand kafe, Spomenko Đordan, komercijalni direktor u Univerexportu i Saša Kolenko, partner i komercijalni direktor distributera AWT International za FMCG proizvode u regionu centralne i istočne Evrope. Učesnici su se osvrnuli na teme o kojima je prethodno bilo na reči na konferenciji, i to iz ugla proizvođača, distributera i trgovca.
 

 
Konferenciji su prisutvovali predstavnici sledećih kompanija: Ad Banat, Adizes, Advertiser Srbija, Alca trgovina, Alca distribucija Internacional,Alex consulting, Alufix, Aman, Ambasada Austrije, Astronordis Group, Atlantic Brands, Awt, Badel 1862, Bambi, Basket, Bg reklam, BTL Mandis media, Buzz Havas Worldwide, Calgo MN, Cards Print, cargo-partner, Carlsberg, Carnex, Chapter4, Coca Cola, Cube, Danijela Commerce, Delhaize  Serbia, Delikos, Delta dmd, Diaspora group, Dis, dm drogerie markt, Dobre In, Ducla trading, e – kapija, Ekonomski fakultet, Energy Star International, Erdal, Euroelite, Focus Factor Plus, Focus research, Frikom, Gfk, Gomex, GoPro, Gorenje, Grand Prom, Gs1, Hiper Com, IBM, Imlek, Intelligence market research, Ipsos, Ixilia, Jaffa, Jamnica, Keprom, Lanaco, Lilly, Linford, LOGIT, Lomax, Macval, Mars, Mastertime, MD international, Medela, Mediana, Medius, Mercator S, Metalac, Metro Mogyi, Molson Coors, Mpg, MTT group, MVM Group, Nectar, Nelt, Nelt BiH, Nelt Co, Nielsen, NIN magazin, NIS, NT Bolero, Nurdor, Omnico, distribucija, Perutnina Ptuj Topiko, Pfi, Pionir, PIK Vrbovec, Pivovarna Laško, Podravka, Polimark brands, Real Knitting, Reckitt Benckiser, Refot b, Ringier Axel Springer, RTV Vojvodina, Rubin, s&t, Salveo, SAP, SEBRE, Slovenački poslovni klub, Strauss Adriatic, Studio Moderna, Sunoko, Štark, Tcc, Tikveš, Trampex, Tukano Štampa, United Moment, Univerexport, Valicon, Vedrina 2, Victoriaoil, Vital, Vitapur, Viz Connection, Zlatibor voda, Zlatiborac, Žitosrem
 
 
InStore magazin zahvaljuje svim učesnicima, govornicima, sponzorima i prijateljima konferencije na velikom interesovanju i podršci najznačajnijem i najvećem trgovačkom događaju u regionu! Vidimo se i sledeće godine!
 
Prezentacije učesnika i galerija fotografija dostupne su na zvaničnoj web stranici konferencije
 


 

 
 
 
back to top