IN STORE  in your country  
SRBIJA
FMCG
20.08.2019.

Centralni trgovački događaj u Srbiji

FMCG RETAIL SUMMIT BEOGRAD

6. FMCG Retail Summit Beograd učesnicima će ponuditi pregled stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova u centralnoj Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

6. FMCG Retail Summit Beograd učesnicima će ponuditi pregled stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova u centralnoj Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

Kompanije u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast – koje dolaze usled ubrzanog razvoja novih modela poslovanja. Neki ovo doba nazivaju četvrtom industrijskom revolucijom. U takvom svetu menjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, menja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim, uslužnim i drugim procesima.

Promene koje dolaze nisu prirodne i spontane, već zahtevaju nove veštine i znanja. Samo oni koji na vreme prepoznaju prilike i rizike i u skladu sa tim preduzmu korake u pravom smeru, mogu da računaju na opstanak na sve zahtevnijem tržištu, kao i na dugoročni održivi rast, koji postaje imperativ.

6. FMCG Retail Summit Beograd učesnicima će ponuditi pregled stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova u centralnoj Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

AGENDA

ANALIZA

________________________________________

Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta
Predrag Ćirović, managing director, GfK Belgrade

Kakva je struktura retail tržišta u Srbiji? U kojoj meri tradicionalna trgovina uspeva da se održi pored velikih lanaca? Kako to izgleda kada se uporedimo sa drugim zemljama u regionu? U kojoj meri ulazak diskontera utiče na promenu strukuture retail tržišta? Kakva su iskustva drugih zemalja? Kako se sve to manifestuje na veličinu korpe i učestalost odlazaka u kupovinu? Zašto je važno razumeti regionalne razlike u planiranju strategije, asortimana i cena?

Posledice četvrte industrijske revolucije na maloprodaju
Jean Jacque Vandenheede, futurolog i specijalista za trendove u ritejlu (ex viši konsultant, Nielsen), Belgija

Prisutnima će govoriti o prednostima digitalizacije u maloprodaji, osvrćući se na činjenicu da su u SAD-u mnoge prodavnice hrane zatvorene u proteklih nekoliko godina, kao i da mali proizvođači imaju sve više opcija da do u do kupaca direktno.

INOVACIJE
________________________________________

Razvoj brendova: Da li brendovi imaju ograničeni potencijal?
Saša Ćirić, konsultant, NPD Consulting, Srbija

Šta predstavlja osnov za razvoj brenda? Koja je razlika između velikih i malih brendova? Kako brendovi rastu? Kroz primere uspešnih kapitalizacija brendova, pokušaće da odgovorI na ova pitanja i podeli svoje petnaestogodišnje iskustvo u vođenju brendova.

Novi brendovi: razvoj i upravljanje
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi

U decembru 2017. imenovan je za generalnog direktora kompanije Bambi. Ima više od 20 godina iskustva u FMCG industriji, čiji je deo od kada je počela da poprima obrise savremenog biznisa kakav danas poznajemo. Na konferenciji će govoriti o postavci jasnih marketing platformi, realizaciji inovacija i ostvarivanju sinergije izmešu marketinških i prodajnih aktivnosti.

U FOKUSU
________________________________________
Nov pristup tržištu maloprodaje
Obrad Popović, direktor, Domaći Trgovački Lanac

Domaći trgovački lanac je asocijacija domaćih trgovačkih maloprodajnih lanaca osnovana početkom 2011. godine koja objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa preko 650 maloprodajnih objekata na celoj teritoriji Republike Srbije. Udruženje je nastalo iz potrebe da potrošacima ponudi što bolje cene i širok asortiman
domaćih proizvoda, zarad očuvanja domaće privrede.

Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?
Jelena Knežević Vlahović, konsultant, JKV Organization Development Consultancy, Srbija

Recept za uspeh organizacija koje se bave maloprodajom, a i bilo kojom drugom delatnošću, u Srbiji postoji. Međutim, i pored toga što se često tako predstavlja, on ne leži u čarobnoj strategiji ili modelu koji vam neko može dati ili prodati i čijom primenom ćete obezbediti uspeh svoje kompanije. Brzinu i kvalitet promene, s druge strane, obezbeđuju lideri svesni da treba da se menjaju i uče. Oni znaju da se lideri ne rađaju, već stvaraju, a kako se oni razvijaju
je kritično za transformaciju organizacije.

TRENDOVI
________________________________________
Razvoj trgovine u centralnoj Evropi
Sebastian Rennack, viši ritejl analitičar, LZ Retailytics (Lebensmittel Zeitung), Nemačka

Tržišta u nastajanju srednje Evrope rastu, očito nadmašujuci postojeći maloprodajni okvir. Povećana kupovna moć i razvoj tradicionalnih i savremenih kupovnih segmenata otvaraju bezbroj mogućnosti za rast trgovaca i FMCG proizvođača u regiji. Gde su ključne mogućnosti? Koji trgovci na malo su pokretači rasta?

Alibaba i svet: nov koncept u ritejlu
Ray Gaul, Senior Vice President, Retail Insights, Kantar Group, Velika Britanija

Na konferenciji FMCG Retail Summit će govoriti o novom konceptu u ritejlu koji je razvio kineski gigant Alibaba, kao i o trendovima koji su prisutni na evropskom kontinentu.

Kome je namenjena konferencija?

Trgovcima svih kanala:
• Viši menadžment
• Nabavka
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing
• Logistika

Proizvođačima:
• Viši menadžment
• Prodaja
• Trade marketing
• Marketing

Distributerima FMCG proizvoda:
• Prodaja
• Marketing
• Trade marketing

Pratećoj industriji:
• Oprema
• IT sektor
• Konsultanti
• Agencije za istraživanje tržišta
• Marketing i PR agencije
• Finansije i osiguravajuća društva

Informacije i prijave

-