IN STORE  in your country  
SRBIJA
FMCG
20.08.2019.

Samit privrednih lidera regiona

CEO SUMMIT BEOGRAD

Kako lideri iz regiona balansiraju procese stvaranja stabilnih i održivih kompanija u budućnosti, dok istovremeno pokušavaju da implementiraju strategije koje im donose dodatnu vrednost danas?

CEO Summit Beograd - Samit privrednih lidera regiona na jednom mestu okuplja biznis elitu regiona i predstavnike ključnih međunarodnih finansijskih institucija.

Kompanije i države u regionu u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast – koje dolaze usled ubrzanog razvoja disruptivnih modela poslovanja.


Neki ovo doba nazivaju četvrtom industrijskom revolucijom. U takvom svetu menjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, menja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim i drugim procesima. Promene koje dolaze neće biti prirodne i spontane, već će zahtevati nove liderske veštine ključnih ljudi i njihovih timova, kako u pojedinačnim kompanijama, tako i na nivou država.

Samo oni koji na vreme prepoznaju prilike i rizike i u skladu sa tim preduzmu korake u pravom smeru, mogu da računaju na opstanak na sve probirljivijem tržištu, kao i na dugoročni održivi rast, koji postaje imperativ.

Kako lideri iz regiona balansiraju procese stvaranja stabilnih i održivih kompanija u budućnosti, dok istovremeno pokušavaju da implementiraju strategije koje im donose dodatnu vrednost danas?


SRBIJA: EKONOMSKI PEJZAŽ – TOKOVI I PERSPEKTIVA

Koji su ključni izazovi i problemi srpske ekonomije pet godina posle početka fiskalne konsolidacije? Šta dalje? Kako ekonomske prilike u Srbiji vide poslovni ljudi iz zemlje i neposrednog okruženja, a kako nas vide predstavnici medjunarodnih finansijskih institucija? Mogu li Srbija i druge zemlje Zapadnog Balkana da ostvare veće stope privrednog rasta bez bolje infrastrukture i poboljšanja privrednog ambijenta? Koliko je Zapadni Balkan privlačan za nove investicije, kako strane, tako i domaće? Kako zadržati mlade, obrazovane i radno sposobne u regionu?

Vladimir Vučković (Fiskalni savet RS)

Nadim Ilahy (MMF)

Predrag Kurčubić (Ipsos)

INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA 4.0

Kompanije i države u regionu u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast – koje dolaze usled ubrzanog razvoja disruptivnih modela poslovanja. Neki ovo doba nazivaju četvrtom industrijskom revolucijom. U takvom svetu menjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, menja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim i drugim procesima. Šta bi države u regionu trebalo da urade da ICT sektor nastavi sa dvocifrenim stopama rasta i u narednom periodu? Mogu li inovacije i u kojoj meri pomoći bržem rastu tradicionalne industrije? Kako od start-upa napraviti veliku i uspešnu kompaniju?

Miroslav Mišković (Delta Holding)

Branko Milutinović (Nordeus)

PANEL:
INTERNACIONALNA STRATEGIJA: RITAM RAZVOJA I INOVACIJE

Zašto privrede Zapadnog Balkana ne mogu da se oslone na model razvoja, koji se bazira uglavnom na povećanju domaće potrošnje, već su osuđene na strategiju “izvezi ili umri”. Mogu li kompanije iz regiona bez inovacija da osvoje nova tržišta i povećaju udeo izvoza u ukupnim prihodima? Osim radikalnih i strateških inovacija, na koje se još načine mogu preskočiti nacionalne granice i proširiti poslovanje na nova tržišta?

Učestvuju:
Dejan Turk (A1 & VIP)

Petar Ćorluka (Violeta)

Aleksandar Marković (Metalac grupa)

Svetozar Janevski (Tikveš)

VIZIJA LIDERA: STRATEGIJA, PROCESI I NOVE PRILIKE ZA RAST

Promene koje su neizbežne i sve brže neće biti prirodne i spontane, već će zahtevati nove liderske veštine ključnih ljudi i njihovih timova, kako u pojedinačnim kompanijama, tako i na nivou država. Samo oni koji na vreme prepoznaju prilike i rizike i u skladu sa tim preduzmu korake u pravom smeru, mogu da računaju na opstanak na sve probirljivijem tržištu, kao i na dugoročni održivi rast, koji postaje imperativ. Čujte iz prve ruke od najuspešnijih kako se kreira vizija i kako se dobre ideje pretvaraju u uspešan biznis, sposoban da kreira dodatnu vrednost, uz puno uvažavanje principa društveno odgovornog poslovanja.

Miodrag Kostić (MK Group)

Emil Tedeschi (Atlantic Grupa)

Miodrag Borojević (Fortenova Group)

Kome je namenjena konferencija?

  • generalnim direktorima kompanija
  • poslovnim liderima iz regiona
  • predstavnicima državnih institucija, ministarstava, agencija i regulatornih tela
  • donosiocima odluka
  • top menadžmentu iz realnog i uslužnog sektora
  • direktorima predstavništava stranih kompanija u zemljama regiona

Informacije i prijave

-