IN STORE  in your country  
SRBIJA

region

Hrvatska: Barcaffé otvorio svoju prvu akademiju za bariste u regionu
Hrvatska: Barcaffé otvorio svoju prvu akademiju za bariste u regionu

Barcaffé, jedan od najznačajnijih regionalnih brendova u segmentu espreso kafe, otvorio je u Zagrebu svoju prvu akademiju za bariste u regionu.

Slovenija: Od 1. novembra skuplje cigarete
Slovenija: Od 1. novembra skuplje cigarete

Trošarine na cigarete porasle su sa 120 na 123 eura za 1000 cigareta. Vlada je takođe povećala trošarine na cigare i cigarilose, fino rezani duvan i drugi duvan za pušenje, kao i duhan za grejanje  

Kozmetika AFRODITA - priča koja traje 50 godina
Kozmetika AFRODITA - priča koja traje 50 godina

Priča o vodećoj slovenačkoj kući lepote priča je o robnoj marki koja danas sa više od 650 različitih kozmetičkih proizvoda zadovoljava potrebe potrošača svuda po svetu. Ona počinje 1970. godine u Rogaškoj Slatini, u središtu termalne vode i lečilišnog turizma.  

BiH: Novi Žitopromet opet na prodaju, cena 3 miliona evra
BiH: Novi Žitopromet opet na prodaju, cena 3 miliona evra

Iako je pre nekoliko dana rečeno da Novi Žitopromet iz Bijeljine prestaje s proizvodnjom dok se ne stabilizuje cena pšenice na tržištu, kako Nezavisne saznaju iz izvora bliskih ovoj kompaniji, stvarni razlog prestanka proizvodnje je - prodaja

Hrvatska: Podravka ostvarila rast prodaje na svim ključnim tržištima
Hrvatska: Podravka ostvarila rast prodaje na svim ključnim tržištima

Prihodi od prodaje Podravke za devet meseci ove godine iznosili su 1.651,4 miliona kuna, tj. za 3,9% veći u odnosu na isti period prošle godine.   

Crna Gora: Uskoro fabrika za proizvodnju čipsa i smokija
Crna Gora: Uskoro fabrika za proizvodnju čipsa i smokija

Kompanija Pestovo iz Vučitrna uskoro će u Crnoj Gori otvoriti fabriku za preradu krompira pod brendom Vipa. Prema najavama u planu je pokretanje četiri pogona, i to za proizvodnju smokija, čipsa, pirea i smrznutog pomfrita. 

Hrvatska: Kraš i u trećem kvartalu sa odličnim rezultatima, dobra očekivanja za celu 2021.
Hrvatska: Kraš i u trećem kvartalu sa odličnim rezultatima, dobra očekivanja za celu 2021.

Konsolidirani ukupni prihodi iznose 759,2 miliona kuna, što je za 53,2 miliona kuna, odnosno 7,5% više u odnosu na isti period prethodne godine.

Hrvatska: Carlsberg ulaže više od 2.500.000 evra u proširenje proizvodnje
Hrvatska: Carlsberg ulaže više od 2.500.000 evra u proširenje proizvodnje

Carlsberg Croatia ulaže gotovo 19 miliona kuna (oko 2.525. 000) evra u proširenje proizvodnih kapaciteta u pivari u Koprivnici, a ta će investicija u liniju za punjenje limenki povećati kapacitet proizvodnje za procenjenih 46% i zaposliti 20-ak ljudi, saopšteno je u četvrtak iz pivare.

Atlantic Grupa sa rastom prihoda i profitabilnosti u prvih devet meseci
Atlantic Grupa sa rastom prihoda i profitabilnosti u prvih devet meseci

Uz 9,3 odsto rasta u odnosu na 2020. posebno se ističe organski rast od preko 10 odsto u poređenju sa predpandemijskom, rekordnom 2019. godinom, navodi se u saopštenju kompanije.     

BiH: Izvoz rakije u prvih devet meseci premašio 4,5 miliona evra
BiH: Izvoz rakije u prvih devet meseci premašio 4,5 miliona evra

Da je rakija proizvedena u pogonima u BiH i te kako cenjena među inostranim potrošačima pokazuje i podatak da je za devet meseci ove godine vrednost izvoza tog alkoholnog pića premašila 9 mil KM (4,5 mil EUR).

Slovenija: Union seli proizvodnju u Laško
Slovenija: Union seli proizvodnju u Laško

Prema informacijama portala slovenačke javne televizije RTVSlo, većina delatnosti biće premeštena u Laško u roku od godinu dana

Hrvatska: Podravka partner projekta koji podstiče inovacije u proizvodnoj industriji
Hrvatska: Podravka partner projekta koji podstiče inovacije u proizvodnoj industriji

Jedna od vodećih hrvatskih prehrambenih kompanija priključila se projektu koji povezuje proizvodne kompanije i inovativne timove studenata, želeći preciznije da predvidi potražnju kupaca za tačno planiranje snabdevanja.  

Hrvatska: Hrvoje Dević direktor Poslovnog područja maloprodaje Konzuma
Hrvatska: Hrvoje Dević direktor Poslovnog područja maloprodaje Konzuma

Dević je karijeru u Konzumu započeo 2008. godine, upravo u Poslovnom području maloprodaje na radnom mestu područnog voditelja, a 2012. godine prelazi u Sektor sveže hrane kao rukovodilac kategorije

Hrvatska: Mali proizvođači žestokih alkoholnih pića oslobođeni trošarine
Hrvatska: Mali proizvođači žestokih alkoholnih pića oslobođeni trošarine

Vlada Hrvatske je nedavno u Sabor poslala predlog izmena zakona o trošarinama kojima se sprovodi njegovo dalje usklađivanje s pravnim načelima EU, a najznačajnija predložena izmena odnosi se na oslobađanje od obaveze plaćanja trošarina za male proizvođače jakih alkoholnih pića.  

Slovenija: Potpisan akcioni plan za bolju saradnju sa Rusijom u poljoprivredi
Slovenija: Potpisan akcioni plan za bolju saradnju sa Rusijom u poljoprivredi

Akcioni plan za jačanje saradnje između dve zemlje potpisali su slovenački ministar poljoprivrede Jože Podgoršek i njegov ruski kolega Dmitrij Patrušev.  

Hrvatska: Vina Laguna osvojila dva zlata na takmičenju u Italiji
Hrvatska: Vina Laguna osvojila dva zlata na takmičenju u Italiji

Vina Laguna istarske Agrolagune - Castello Festigia 2018 i Cabernet Franc Festigia Riserva 2018 i ove godine su se iz Italije, sa takmičenja "Emozioni dal Mondo: Merlot i Cabernet Insieme", vratila sa zlatnim medaljama.  

BiH: Bingo jedini na listi 100 najvećih kompanija u Jugoistočnoj Evropi
BiH: Bingo jedini na listi 100 najvećih kompanija u Jugoistočnoj Evropi

Tuzlanska kompanija Bingo jedina je kompanija iz BiH, koja se i ove godine našla na listi 100 najvećih kompanija u Jugoistočnoj Evropi, pokazuje najnoviji izveštaj TOP 100 SEE, koji je objavio SeeNews  

Hrvatska: Preduzetnici u pekarskoj industriji ostvarili 603 miliona evra prihoda u 2020.
Hrvatska: Preduzetnici u pekarskoj industriji ostvarili 603 miliona evra prihoda u 2020.

U Hrvatskoj je prošle godine u industriji proizvodnje hleba, svežih peciva, slastičarskih proizvoda i kolača poslovalo 914 preduzetnika, koji su zapošljavali više od 15.000 radnika, a ostvarili su prihode od 4,5 milijardi kuna (oko 603 miliona evra) i konsolidiranu dobit od 96 miliona kuna, pokazuju nedavno objavljeni podaci Finansijske agencije

Hrvatska: Formirana Udruženje trgovine i logistike (UTIL)
Hrvatska: Formirana Udruženje trgovine i logistike (UTIL)

Nedavno je u prostorijama trgovačkog centra Westgate održana Osnivačka skupština Udruge (Udruženja) trgovine i logistike (UTIL), koja okuplja kompanije iz prehrambene i neprehrambene industrije, kao i logistike  

Hrvatska: Wolt otvara virtuelnu trgovinu
Hrvatska: Wolt otvara virtuelnu trgovinu

Platforma za dostavu Wolt planira uskoro otvaranje prve virtuelne trgovine u Hrvatskoj - Wolt Market.

BiH: Mere uskoro otvara prvu radnju u Sarajevu
BiH: Mere uskoro otvara prvu radnju u Sarajevu

Opštinski sud u Sarajevu registrovao je društvo s ograničenom odgovornošću za promet i usluge Eksperttorg, u okviru kojeg će poslovati ruski trgovački lanac Mere koji ulazi na tržište Bosne i Hercegovine.

Hrvatska: Fortenova grupa se pridružila UN Global compact inicijativi
Hrvatska: Fortenova grupa se pridružila UN Global compact inicijativi

Fortenova grupa, u okviru koje posluju neke od najznačajnijih kompanija u Hrvatskoj i regionu poput Konzuma, Mercatora, Jamnice, Zvijezde, Dijamanta, Belja, Tiska, Sarajevskog kiseljaka itd. i formalno se pridružila UN Global Compactu, najvećoj svjetskoj inicijativi za održivi razvoj i korporativnu održivost.  

BiH: Lasta počela proizvodnju konditora, u toku testna proizvodnja
BiH: Lasta počela proizvodnju konditora, u toku testna proizvodnja

Fabrika za proizvodnju keksa i vafla Lasta već je počela da radi, a trenutno se sprovodi testna proizvodnja najpoznatijih poslastica te čapljinske fabrike, ali s poboljšanim recepturama i pakovanjima kako bi se zadovoljili najviši standardi kvaliteta, potvrdio je Feni Petar Ćorluka, predsednik Uprave Violete

Hrvatska: Kaufland prešao na zelenu energiju
Hrvatska: Kaufland prešao na zelenu energiju

Trgovački lanac Kaufland deluje u skladu s klimatskom strategijom Schwarz grupe i sledi konkretne klimatske ciljeve koji su utemeljeni na metodologiji Science Based Targets Initiative, pa su nedavno učinili vrlo važan korak i prešli na električnu energiju iz obnovljivih izvora.