IN STORE  in your country  
SRBIJA

marketing

NIVEA predstavila Slobodu Mićalović - novog ambasadora NIVEA Hyaluron Cellular Filler
NIVEA predstavila Slobodu Mićalović - novog ambasadora NIVEA Hyaluron Cellular Filler

Kompanija NIVEA je na nedavno održanom događaju predstavila glumicu Slobodu Mićalović, kao novo zaštitno lice linije NIVEA Hyaluron Cellular Filler

Hrvatska/EU: Kraj reklamiranja nezdravih napitaka i pahuljica?
Hrvatska/EU: Kraj reklamiranja nezdravih napitaka i pahuljica?

Evropska komisija već iduće godine pokreće proceduru donošenja novih EU pravila o označavanju, deklaracijama, rokovima trajanja, hranjivosti, sastavu i poreklu prehrambenih proizvoda.

Nataša Đurđević iz Coca-Cola kompanije dobitnica Mark Awards priznanja (VIDEO)
Nataša Đurđević iz Coca-Cola kompanije dobitnica Mark Awards priznanja (VIDEO)

Nataša Đurđević, Category Director iz The Coca-Cola Company Central Eastern Europe dobitnica je Mark Awards specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju struke.

 Snimljen prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova
Snimljen prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova

Marketing mreža, u saradnji sa dme.video produkcijom, snimila je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova, pod nazivom „Kupili su vas zauvek“.http://www.mark-awards.rs

Ivan Žagar iz Jaffa Crvenka dobitnik Mark Awards priznanja (VIDEO)
Ivan Žagar iz Jaffa Crvenka dobitnik Mark Awards priznanja (VIDEO)

Ivan Žagar, Senior Brand Manager iz kompanije Jaffa Crvenka dobitnik je Mark Awards priznanja u kategoriji Brand Manager of the Year  

Mark Awards priznanje za Maju Marković iz Mercator-S (VIDEO)
Mark Awards priznanje za Maju Marković iz Mercator-S (VIDEO)

Maja Marković, Head of Media & Digital Transformation Lead  iz kompanije Mercator-S dobitnica je Mark Awards priznanja u kategoriji Digital Marketing Manager of the Year

KAKTUS 2021 - 2. i 3. novembra uživo + online
KAKTUS 2021 - 2. i 3. novembra uživo + online

Svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Havas Creative, UM Digital, GUT Miami, Leavingstone, Interweave Agency, kao i kompanija Burger King, Glovo i Nestlé, samo su neki od predavača na sedmom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021.   

P&G čini svoje reklame pristupačnijima za ljude sa auditivnim smetnjama
P&G čini svoje reklame pristupačnijima za ljude sa auditivnim smetnjama

Kako bi skrenuli pažnju na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira svoj sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama. 

Anja Đurić iz kompanije Glovo dobitnica priznanja Mark Awards (VIDEO)
Anja Đurić iz kompanije Glovo dobitnica priznanja Mark Awards (VIDEO)

Anja Đurić, Marketing Lead, Glovo (ex Donesi) dobitnica je priznanja Mark Awards u kategoriji Rising Star of the Year  

AcademIAA 2021: Rok za prijave produžen do 18. oktobra
AcademIAA 2021: Rok za prijave produžen do 18. oktobra

AcademIAA 2021, edukativni program u organizaciji IAA Srbija, i ove godine biće održan u onlajn formatu (u periodu od 21. oktobra do 2. decembra). Rok za prijave je produžen – traje do 18. oktobra (prijave se zatvaraju u ponedeljak u ponoć).   

Sloboda Mićalović novi ambasador NIVEA Hyaluron Cellular Filler linije
Sloboda Mićalović novi ambasador NIVEA Hyaluron Cellular Filler linije

Sloboda Mićalović postaje zaštitno lice linije NIVEA Hyaluron Cellular Filler, a novom kampanjom, NIVEA želi da inspiriše žene kako bi se svakog dana osećale mlado i negovale sebe efikasnim proizvodima koji deluju u skladu sa prirodnom biologijom kože  

Švedska: Absolut Vodka predstavila prvo veliko osveženje dizajna
Švedska: Absolut Vodka predstavila prvo veliko osveženje dizajna

Poznati švedski brend votke Absolut predstavio je nedavno svoje prvo veliko osveženje dizajna od kada je brend nastao 1979. godine. Tako se ovaj brend u vlasništvu kompanije Pernod Ricard pridružio sa kompanijama Brand Union, Destrito i Ardagh Group u promeni dizajna.  

Slovenija: Atlantic Droga Kolinska osvojila Veliku nagradu za marketinšku izvrsnost
Slovenija: Atlantic Droga Kolinska osvojila Veliku nagradu za marketinšku izvrsnost

Pored Velike nagrade za marketinšku izvrsnost 2021., kompanija je dobitnik nagrade u još dve kategorije, na takmičenju koje je nedavno održano u organizaciji Udruženja za marketing Slovenije (DMS)  

Poznati predavači ovogodišnjeg AcademIAA programa
Poznati predavači ovogodišnjeg AcademIAA programa

AcademIAA 2021, edukativni program u organizaciji IAA Srbija, ove godine biće održan onlajn u periodu od 21. oktobra do 2. decembra. Kao i do sada, polaznike očekuje kvalitetan sadržaj u vidu brojnih predavanja i panela, ali i podcast-a, ističu organizatori. 

Neoplanta zabeležila dobre rezultate na platformi Tik Tok
Neoplanta zabeležila dobre rezultate na platformi Tik Tok

Jedna od domaćih kompanija koja je na vreme prepoznala značaj i potencijal ove mreže jeste Neoplanta, koja iz meseca u mesec beleži izvanredne rezultate na svoja dva brend profila Neoplanta Delikates i Pipi i Gudi, kao i značajno povećanje broja pratilaca.

Coca-Cola lansirala novu globalnu marketinšku platformu
Coca-Cola lansirala novu globalnu marketinšku platformu

Coca-Cola je predstavila novu globalnu marketinšku filozofiju i platformu pod nazivom Real Magic, koja poziva sve da slave pravu čaroliju čovečanstva.

Australija: Dominacija Google-a na tržištu oglašavanja šteti kompanijama
Australija: Dominacija Google-a na tržištu oglašavanja šteti kompanijama

Google dominira australijskim tržištem internet oglašavanja do te mere da šteti izdavačima i oglašivačima, a na kraju i potrošačima, saopštila je početkom nedelje Australijska komisija za tržište i potrošače (ACCC).  

Hrvatska: Studenac pokrenuo projekat
Hrvatska: Studenac pokrenuo projekat "Korak bliže zajednici"

Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca na Jadranu, pokrenuo je svoj novi društveno odgovorni projekat "Korak bliže zajednici", u kojem mogu učestvovati neprofitne organizacije koje se brinu o iskorenjivanju gladi i promovišu zdrav život. 

Objavljena imena dobitnika Mark Awards priznanja
Objavljena imena dobitnika Mark Awards priznanja

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja, koja će, 1. novembra na svečanoj ceremoniji, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine bilo je nominovano čak 49 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 11, koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.

Facebook uložio 13 milijardi dolara u bezbednost od 2016.
Facebook uložio 13 milijardi dolara u bezbednost od 2016.

Kompanija Facebook saopštila je da je od 2016. godine uložila više od 13 milijardi dolara u bezbednost i bezbednosne mere, reagujući na navode Wall Street Journal-u da kompanija nije uspela da popravi "štetne efekte platforme" koje su uočili analitičari.

Slovenija: Mercator osvojio nekoliko WEBSI nagrada za najbolje digitalne projekte
Slovenija: Mercator osvojio nekoliko WEBSI nagrada za najbolje digitalne projekte

Nagrađeni su M SOSESKA, medijska video platforma nastala u saradnji s kompanijom Herman i partneri u prvom talasu koronavirusa, kako bi se što bolje povezali Mercator i njihovi potrošači, kao i digitalni alat M Sken mobile  

Rusija: Pyaterochka i Coca-Cola lansirali recikliranu liniju
Rusija: Pyaterochka i Coca-Cola lansirali recikliranu liniju "ulične" odeće

Ruski trgovac Pyaterochka je u saradnji sa Coca-Colom u Rusiji lansirao kolekciju "ulične" odeće limitirane serije, napravljenu od recikliranih boca Coca-Cole i drugih recikliranih materijala.

SAD: Intuit preuzima Mailchimp za 12 milijardi dolara
SAD: Intuit preuzima Mailchimp za 12 milijardi dolara

Nakon 20 godina podizanja poslovanja vlastitim sredstvima, Mailchimp će biti prodat kompaniji Intuit.  

Otvorene prijave za AcademIAA 2021
Otvorene prijave za AcademIAA 2021

Šesti po redu edukativni program u organizaciji IAA Srbija, AcademIAA 2021, i ove godine biće održan u onlajn formatu. Rok za rane prijave traje do 30. septembra.