IN STORE  in your country  
SRBIJA

intervju

Dragan Miladinović, generalni direktor, Yuhor: Kvalitet je jedini ispravan put
Dragan Miladinović, generalni direktor, Yuhor: Kvalitet je jedini ispravan put

Saša Stjepanović, Yieldigo kompanija: Korišćenje AI i mašinskog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit
Saša Stjepanović, Yieldigo kompanija: Korišćenje AI i mašinskog učenja u maloprodaji donosi predvidljivost i profit

Zoran Došlić, Executive Director, Coming Computer Engineering:  Pouzdan partner više od decenije
Zoran Došlić, Executive Director, Coming Computer Engineering: Pouzdan partner više od decenije

Marc Ernest Garofani, generalni direktor Veropoulos: Imamo lični DNK, jedinstveni koncept koji se pokazao uspešnim
Marc Ernest Garofani, generalni direktor Veropoulos: Imamo lični DNK, jedinstveni koncept koji se pokazao uspešnim

Matija Bogdanović, Account Manager, Saga New Frontier Group: Trgovci treba da iskoriste pun potencijal IT tehnologija za povećanje prodaje
Matija Bogdanović, Account Manager, Saga New Frontier Group: Trgovci treba da iskoriste pun potencijal IT tehnologija za povećanje prodaje

Kako trgovci ulaganjem u IT tehnologije (veštačka inteligencija, big data i mašinsko učenje) povećavaju zadovoljstvo korisnika prilikom online kupovini...

Ivan Šuleić, generalni direktor, DIS: U planu nam je akvizicija jednog trgovinskog lanca
Ivan Šuleić, generalni direktor, DIS: U planu nam je akvizicija jednog trgovinskog lanca

Jovan Ristić, suvlasnik firme Om Made: Nudimo proizvode koji su u trendu i koje potrošači prepoznaju kao ukusne, prirodne i zdrave
Jovan Ristić, suvlasnik firme Om Made: Nudimo proizvode koji su u trendu i koje potrošači prepoznaju kao ukusne, prirodne i zdrave

Om Made puteve krči na našem tržištu več 20 godina. Iza te brojke ostalo je mnogo iskustva i stečenog znanja celog tima. Opstanak je sigurno zahtevao ozbiljan sistem kontrole kvaliteta, pametne strategije i dobre ideje razvoja novih proizvoda. Kada smo suvlasnika Jovana Ristića pitali, šta bi danas rekao – da li ih je na sadašnju poziciju doveo pre kvalitet ili inovativnost, odgovorio nam je da je to svakako inovativnost, uz dobar ukus proizvoda. 

Miodrag Jelić, generalni direktor, Lesaffre: Inovacija kao inspiracija
Miodrag Jelić, generalni direktor, Lesaffre: Inovacija kao inspiracija

Koliko su novonastale okolnosti uticale na sve oblasti poslovanja i na koji način se jedna tradicionalna industrija prilagođava novim izazovima i zahtevima kupaca, razgovarali smo sa Miodragom Jelićem, generalnim direktorom Lesaffre za Srbiju, Rumuniju, Bugarsku i Moldaviju.

Marija Tomić, marketing menadžer, Desing: Uz oblačinsku višnju stare proizvode prilagođavamo novim zahtevima tržišta
Marija Tomić, marketing menadžer, Desing: Uz oblačinsku višnju stare proizvode prilagođavamo novim zahtevima tržišta

Centar za razvoj inovativnih proizvoda od oblačinske višnje osnovala je kompanija Desing, ne tako davne 2014. godine, a registrovan je u Ministarastu nauke i prosvete kao razvojno proizvodni centar...  

Slobodan Vasilić, izvršni direktor, Piramida 72: Za uspeh je potrebna organizacija koja uči, koja se razvija i koja je spremna za promene
Slobodan Vasilić, izvršni direktor, Piramida 72: Za uspeh je potrebna organizacija koja uči, koja se razvija i koja je spremna za promene

Tokom skoro tri decenije postojanja, ključne stvari koje su obeležile poslovanje Piramide 72 jesu jasna vizija i domaćinsko poslovanje.

Milan Radivojević, direktor M.I.Finance: Sirni namazi Mlekare Šabac – reper kvaliteta
Milan Radivojević, direktor M.I.Finance: Sirni namazi Mlekare Šabac – reper kvaliteta

Lazar Aleksić, tehnolog, True Story: Naši proizvodi su nešto novo i jedinstveno na tržištu
Lazar Aleksić, tehnolog, True Story: Naši proizvodi su nešto novo i jedinstveno na tržištu

Na našem tržištu se pre par godina pojavila jedna zdrava i inovativna priča koja, kako njeni zaposleni vole da kažu, ne koristi izraz „zdrava hrana’’ samo radi marketinga i prodaje svog brenda. Na ovom projektu je učestvovalo više doktora nauka, inženjera, nutricionista… Tim stručnjaka je napravio najmoderniju fabriku za sušenje voća i povrća, koja se razlikuje od svih drugih u mnogim segmentima. Upravo o tim razlikama, kao i o samom poslovanju ove kompanije razgovarali smo sa tehnologom Lazarem Aleksićem.

Nemanja Čobanov, direktor prodaje i marketinga, Tortilla Mexicana: Kvalitet uvek nađe put
Nemanja Čobanov, direktor prodaje i marketinga, Tortilla Mexicana: Kvalitet uvek nađe put

Davne 2002. godine, tadašnje a i mnoge sadašnje kolege pravile su prve i najteže korake u probijanju potpuno novog proizvoda u zemlji. Sa osmehom svi pričaju koliko su imali izazova da predstave tortilju kako našim kupcima tako i krajnjim potrošačima...

 Dimitrije Stojanović, generalni direktor, Aroma marketi: Nastavljamo osvajanje tržišta Beograda i Novog Sada
Dimitrije Stojanović, generalni direktor, Aroma marketi: Nastavljamo osvajanje tržišta Beograda i Novog Sada

Ivan Urošev, direktor prodaje, Cards Print: Loyalty program je must have u borbi za povećanje potrošačke korpe
Ivan Urošev, direktor prodaje, Cards Print: Loyalty program je must have u borbi za povećanje potrošačke korpe

O poslovanju tokom ove COVID-19 godine i svemu novom što Cards Print nudi razgovarali smo sa Ivanom Uroševim, direktorom prodaje u ovoj kompaniji. 

Milica Kovačević, brend menadžer, Frikom: Inovacije su te koje održavaju jednu kompaniju
Milica Kovačević, brend menadžer, Frikom: Inovacije su te koje održavaju jednu kompaniju

Povodom nedavno lansiranih Frikomovih zimskih sladoleda Krckava i Laganica tortica, razgovarali smo sa Milicom Kovačević, brend menadžerom za impulsni sladoled. Osim o ovim novitetima, iskoristili smo priliku i da je pitamo kako se oni nose sa COVID-om, kao i tome da li je moguće promeniti kulturu konzumacije sladoleda tokom zime kod Srba. 

Verica Martinovska, osnivač i direktor agencije Kliker Marketing: Kreativno i uzbudljivo putovanje koje traje već 12 godina
Verica Martinovska, osnivač i direktor agencije Kliker Marketing: Kreativno i uzbudljivo putovanje koje traje već 12 godina

   

Slavko Bogdanović, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Najveća vrednost kompanije ne vidi se u njenim bilansima, nego u njenom humanom kapitalu
Slavko Bogdanović, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Najveća vrednost kompanije ne vidi se u njenim bilansima, nego u njenom humanom kapitalu

Kompanija Danijela Commerce osnovana je 2001. godine kao entuzijastični poduhvat porodice Babachkov i od male porodične firme do danas, porasla je u ozbiljnu i konkuretnu kompaniju koja zapošljava više od 50 radnika različitih obrazovnih profila i kompetencija. Osim toga što je ekskluzivni zastupnik dekorativne kozmetike Golden Rose, ova kompanija zastupa i distribuira i druge kozmetičke brendove poput MM Beauty, Miss Megic , Elea, Roxanne, Xceed, kao i švajcarski brend oralne higijene Trisa.

U kriznim vremenima, inovacije su ključ za rast
U kriznim vremenima, inovacije su ključ za rast

Antoine Brun, generalni direktor kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu (SEE), govori, između ostalog, o značaju inovacija i marketinških aktivnosti tokom pandemije...

Radomir Novaković, direktor, LL Pan Vision: Oglašivačima nudimo izvorski čistu i proverljivo najpovoljniju cenu
Radomir Novaković, direktor, LL Pan Vision: Oglašivačima nudimo izvorski čistu i proverljivo najpovoljniju cenu

Naša ponuda obuhvata isključivo one reklamne površine u čijem smo posedu na osnovu višegodišnjih ugovora sa vlasnicima zgrada. To nas stavlja u poziciju tzv. „prve ruke“ koja oglašivačima može da ponudi...  

Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport: Plan je da postanemo nacionalni lanac, u pravom smislu te reči
Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport: Plan je da postanemo nacionalni lanac, u pravom smislu te reči

Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport

Mladi su prestali da gledaju TV, budućnost su društvene mreže
Mladi su prestali da gledaju TV, budućnost su društvene mreže

Pedro Soro Gomar, direktor prodaje, Riso Scotti

Aleksa Vučićević, direktor prodaje, Art Ival: U toku je razvoj novog brenda Puro
Aleksa Vučićević, direktor prodaje, Art Ival: U toku je razvoj novog brenda Puro

Puro će u asortimanu imati nekoliko ukusa poslastica od sirovih sastojaka (urma, kakao, lešnik, badem...) bez šećera, takozvanih raw barova, ali u našem slučaju neće biti pločice (barovi), već raw cubes – odnosno sirove kocke. Asortiman ćemo upotpuniti i našim čokoladama bez dodatog šećera, a kasnije dopunjavati drugim zdravijim proizvodima, otkriva nam naš sagovornik.

Bojan Mirkić, izvršni direktor Animal Commerce doo: Cilj uvođenja standarda jeste briga o potrošaču
Bojan Mirkić, izvršni direktor Animal Commerce doo: Cilj uvođenja standarda jeste briga o potrošaču

Razgovor sa Bojanom Mirkićem izvršnim direktorom Animal Commerce doo, kao i zamenikom predsednika uprave Agreks doo, Donji Žabar počeli smo pričom o njihovoj 30 godina dugoj tradiciji i uspešnom poslovanju.