IN STORE  in your country  
SRBIJA

intervju

Maja Marković, Head of media, Mercator-S: Razvoj internet trgovine i kanala prodaje kao što su drive-in i click and collect postaće prioritet mnogim trgovcima
Maja Marković, Head of media, Mercator-S: Razvoj internet trgovine i kanala prodaje kao što su drive-in i click and collect postaće prioritet mnogim trgovcima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Maja Marković, rukovodilac Službe za medije u kompaniji Mercator-S.

Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds: U mnogim internet prodavnicama prisutan je porast vrednosti kako prosečne korpe, tako i broja artikala u samoj transakciji
Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds: U mnogim internet prodavnicama prisutan je porast vrednosti kako prosečne korpe, tako i broja artikala u samoj transakciji

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds.

Slobodan Lovrić, direktor, Sinagoga: Oni koji nisu spremni za maraton, ali ne na asfaltu već kroz šumu, treba nešto da promene dok još uvek mogu
Slobodan Lovrić, direktor, Sinagoga: Oni koji nisu spremni za maraton, ali ne na asfaltu već kroz šumu, treba nešto da promene dok još uvek mogu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Slobodan Lovrić, direktor Sinagoge.

Balkan za nas ima poseban značaj
Balkan za nas ima poseban značaj

Zefferino Monini, izvršni direktor Monini

Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora, OTP banka Srbija: Potrošači od brendova očekuju novije tehnologije koje će im omogućiti da kupuju ili konzumiraju usluge u realtime-u
Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora, OTP banka Srbija: Potrošači od brendova očekuju novije tehnologije koje će im omogućiti da kupuju ili konzumiraju usluge u realtime-u

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora OTP banka Srbija.

Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding: Čovečanstvo će i ovoga puta pronaći odgovor na krizu
Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding: Čovečanstvo će i ovoga puta pronaći odgovor na krizu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding.

André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija: Jedan od naših najvažnijih koraka biće bliskost sa HoReCa kupcima
André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija: Jedan od naših najvažnijih koraka biće bliskost sa HoReCa kupcima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

Aco Tomašević, direktor, Neoplanta: Pred nama je prilika da izgradimo još bolji odnos sa našim potrošačima, jer kao i u životu pravi prijatelji se pokažu u teškim trenucima
Aco Tomašević, direktor, Neoplanta: Pred nama je prilika da izgradimo još bolji odnos sa našim potrošačima, jer kao i u životu pravi prijatelji se pokažu u teškim trenucima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Aco Tomašević, direktor Neoplante.

Ojačaćemo održivu poslovnu praksu
Ojačaćemo održivu poslovnu praksu

Maria Lazarova-Ivanova, Sector Country Manager Central EAM, Mondelez

Ivana Mladenović, marketing manager, Henkel: Trgovci bi trebalo da poboljšaju izgled i sadržaj svojih e-platformi i omoguće potrošačima lakši odabir proizvoda
Ivana Mladenović, marketing manager, Henkel: Trgovci bi trebalo da poboljšaju izgled i sadržaj svojih e-platformi i omoguće potrošačima lakši odabir proizvoda

 Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Ivana Mladenović, marketing manager u Henkelu.

Tamara Gavrić, Architect & Interior designer, Multipraktik: Korona neće doneti dobro ekonomijama, ali je društvu preko potrebna pauza
Tamara Gavrić, Architect & Interior designer, Multipraktik: Korona neće doneti dobro ekonomijama, ali je društvu preko potrebna pauza

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Tamara Gavrić, Architect & Interior designer u Multipraktiku. 

Dejan Ranđić, ICT HUB i DNA Communications: Ko kaže da je spreman i da ga ne zabrinjava period koji dolazi, ne govori istinu
Dejan Ranđić, ICT HUB i DNA Communications: Ko kaže da je spreman i da ga ne zabrinjava period koji dolazi, ne govori istinu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Dejan Ranđić, osnivač ICT HUB i generalni direktor DNA Communications.

Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga, Tehnomanija: Važno je da iz ovoga što nam se dogodilo, izvučemo najbolje i pre svega unapredimo sebe
Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga, Tehnomanija: Važno je da iz ovoga što nam se dogodilo, izvučemo najbolje i pre svega unapredimo sebe

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga u Tehnomaniji.

Srđan Stanković, generalni direktor, Donesi.com: Nova normalnost nije privremena i sa sobom nosi nove navike, među kojima i veću online kupovinu
Srđan Stanković, generalni direktor, Donesi.com: Nova normalnost nije privremena i sa sobom nosi nove navike, među kojima i veću online kupovinu

 Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Srđan Stanković, generalni director za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu u Donesi.com

Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex: Naša misija će i dalje biti da ljudima pružimo pravu bliskost, razumevanje i poštovanje
Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex: Naša misija će i dalje biti da ljudima pružimo pravu bliskost, razumevanje i poštovanje

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Mohan Shrestha, generalni direktor kompanije Carnex.

Ana Filipović, glavni i odgovorni urednik, InStore magazin: Potrošači će se okretati brendovima koje poznaju, koje vole i kojima mogu da veruju
Ana Filipović, glavni i odgovorni urednik, InStore magazin: Potrošači će se okretati brendovima koje poznaju, koje vole i kojima mogu da veruju

U okviru Direct PERSPECTIVE inicijative, čiji je partner InStore, pokrenut je dijalog poslovne, tehnološke i startap zajednice sa ciljem razmene mišljenja o poslovanju u novoj normalnosti izazvanoj Covid-19 virusom.

Sami stvaramo prilike za bolje sutra
Sami stvaramo prilike za bolje sutra

Bojan Vještica, menadžer razvoja poslovanja, Knjaz Miloš

Nemanja Žilović, izvršni direktor Strategije i transformacije, Telenor: Kompanije će morati da se transformišu i ponude nova rešenja, pre svega za kontakt na daljinu
Nemanja Žilović, izvršni direktor Strategije i transformacije, Telenor: Kompanije će morati da se transformišu i ponude nova rešenja, pre svega za kontakt na daljinu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Nemanja Žilović, izvršni direktor Strategije i transformacije u Telenoru.

Marko Radenković, osnivač, Nova Iskra:  Imamo jedinstvenu priliku da promenimo model radnog prostora, radnih procesa i organizacione kulture
Marko Radenković, osnivač, Nova Iskra: Imamo jedinstvenu priliku da promenimo model radnog prostora, radnih procesa i organizacione kulture

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Marko Radenković, osnivač i generalni menadžer Nove Iskre.

Miloš Jelić, generalni direktor, Nelt Grupa - Prepoznali smo nove prilike i šanse u covidu, ali će nam trebati  suva pamet i mudrost na dalje
Miloš Jelić, generalni direktor, Nelt Grupa - Prepoznali smo nove prilike i šanse u covidu, ali će nam trebati suva pamet i mudrost na dalje

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Miloš Jelić, generalni direktor Nelt Grupe.

Dragan Lončar, profesor Ekonomskog fakulteta: Na značaju dobija rezilijentnost, fleksibilnost i diversifikacija
Dragan Lončar, profesor Ekonomskog fakulteta: Na značaju dobija rezilijentnost, fleksibilnost i diversifikacija

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Dragan Lončar, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu.

Dragoljub Damljanović, SAM: Moramo biti spremni na brze promene, uz zadržavanje dobrih praksi iz pandemije
Dragoljub Damljanović, SAM: Moramo biti spremni na brze promene, uz zadržavanje dobrih praksi iz pandemije

U okviru Direct PERSPECTIVE inicijative, čiji je partner In Store, pokrenut je dijalog poslovne, tehnološke i startap zajednice sa ciljem razmene mišljenja o poslovanju u novoj normalnosti izazvanoj Covid-19 virusom. Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Dragoljub Damljanović, predsednik SAM-a i Smart Grid Services Sales VP u kompaniji  Schneider Electric.

Intervju: Elegancija francuskog ukusa u marketinškoj komunikaciji
Intervju: Elegancija francuskog ukusa u marketinškoj komunikaciji

Nikola Maravić, Global Marketing Director, Carlsberg Group

Pratimo situaciju i prilagođavamo se zahtevima tržišta
Pratimo situaciju i prilagođavamo se zahtevima tržišta

Mirko Ilić, direktor kompanije cargo-partner u Srbiji