IN STORE  in your country  
SRBIJA

intervju

Tri godine postojanja CG Foods Europe doo u Srbiji
Tri godine postojanja CG Foods Europe doo u Srbiji

Vipin V Pangeni, generalni direktor CG Foods Europe d.o.o. Ruma

Od epidemije do totema
Od epidemije do totema

Aleksandra Stamenković, dizajner, Propulzija

Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane, Nestlé: Potrošači danas imaju mnogo širu percepciju brendova, pa su tokom krize preferirali one koji nisu ostali nemi
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane, Nestlé: Potrošači danas imaju mnogo širu percepciju brendova, pa su tokom krize preferirali one koji nisu ostali nemi

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane kompanije Nestlé za jugoistočni evropski region.

Detalji čine razliku
Detalji čine razliku

Petar Denkovski, generalni direktor Veropoulos – Skopje 

Aleksandra Vladisavljević, direktor i konsultant, BIZZ: Treba pronaći način da kroz inovaciju smanjimo osetljivost na ovakve krize
Aleksandra Vladisavljević, direktor i konsultant, BIZZ: Treba pronaći način da kroz inovaciju smanjimo osetljivost na ovakve krize

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Aleksandra Vladisavljević, direktor i konsultant u BIZZ d.o.o.

Milena Cvetković, izvršni direktor, Fabrika dečje hrane: Nismo stali sa inovacijama, razvojem novih ideja, prepoznavanjem novih potreba i navika naših kupaca
Milena Cvetković, izvršni direktor, Fabrika dečje hrane: Nismo stali sa inovacijama, razvojem novih ideja, prepoznavanjem novih potreba i navika naših kupaca

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Milena Cvetković, izvršni direktor, Fabrika dečje hrane  

 Srbija - dobar primer kontinuiteta snabdevanja u FMCG industriji
Srbija - dobar primer kontinuiteta snabdevanja u FMCG industriji

Goran Popović, predsednik UO Srpskog udruženja profesionalaca u lancu snabdevanja   

Stvaramo nove prilike za razvoj domaće privrede
Stvaramo nove prilike za razvoj domaće privrede

Violeta Kovačević, generalni direktor, Mercator-S 

Maja Marković, Head of media, Mercator-S: Razvoj internet trgovine i kanala prodaje kao što su drive-in i click and collect postaće prioritet mnogim trgovcima
Maja Marković, Head of media, Mercator-S: Razvoj internet trgovine i kanala prodaje kao što su drive-in i click and collect postaće prioritet mnogim trgovcima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Maja Marković, rukovodilac Službe za medije u kompaniji Mercator-S.

Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds: U mnogim internet prodavnicama prisutan je porast vrednosti kako prosečne korpe, tako i broja artikala u samoj transakciji
Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds: U mnogim internet prodavnicama prisutan je porast vrednosti kako prosečne korpe, tako i broja artikala u samoj transakciji

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Ivan Kadić, CEO aplikacije 60seconds.

Slobodan Lovrić, direktor, Sinagoga: Oni koji nisu spremni za maraton, ali ne na asfaltu već kroz šumu, treba nešto da promene dok još uvek mogu
Slobodan Lovrić, direktor, Sinagoga: Oni koji nisu spremni za maraton, ali ne na asfaltu već kroz šumu, treba nešto da promene dok još uvek mogu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Slobodan Lovrić, direktor Sinagoge.

Balkan za nas ima poseban značaj
Balkan za nas ima poseban značaj

Zefferino Monini, izvršni direktor Monini

Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora, OTP banka Srbija: Potrošači od brendova očekuju novije tehnologije koje će im omogućiti da kupuju ili konzumiraju usluge u realtime-u
Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora, OTP banka Srbija: Potrošači od brendova očekuju novije tehnologije koje će im omogućiti da kupuju ili konzumiraju usluge u realtime-u

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora OTP banka Srbija.

Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding: Čovečanstvo će i ovoga puta pronaći odgovor na krizu
Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding: Čovečanstvo će i ovoga puta pronaći odgovor na krizu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Marija Desivojević Cvetković, Senior Vice President, Delta Holding.

André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija: Jedan od naših najvažnijih koraka biće bliskost sa HoReCa kupcima
André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija: Jedan od naših najvažnijih koraka biće bliskost sa HoReCa kupcima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

Aco Tomašević, direktor, Neoplanta: Pred nama je prilika da izgradimo još bolji odnos sa našim potrošačima, jer kao i u životu pravi prijatelji se pokažu u teškim trenucima
Aco Tomašević, direktor, Neoplanta: Pred nama je prilika da izgradimo još bolji odnos sa našim potrošačima, jer kao i u životu pravi prijatelji se pokažu u teškim trenucima

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Aco Tomašević, direktor Neoplante.

Ojačaćemo održivu poslovnu praksu
Ojačaćemo održivu poslovnu praksu

Maria Lazarova-Ivanova, Sector Country Manager Central EAM, Mondelez

Ivana Mladenović, marketing manager, Henkel: Trgovci bi trebalo da poboljšaju izgled i sadržaj svojih e-platformi i omoguće potrošačima lakši odabir proizvoda
Ivana Mladenović, marketing manager, Henkel: Trgovci bi trebalo da poboljšaju izgled i sadržaj svojih e-platformi i omoguće potrošačima lakši odabir proizvoda

 Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Ivana Mladenović, marketing manager u Henkelu.

Tamara Gavrić, Architect & Interior designer, Multipraktik: Korona neće doneti dobro ekonomijama, ali je društvu preko potrebna pauza
Tamara Gavrić, Architect & Interior designer, Multipraktik: Korona neće doneti dobro ekonomijama, ali je društvu preko potrebna pauza

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Tamara Gavrić, Architect & Interior designer u Multipraktiku. 

Dejan Ranđić, ICT HUB i DNA Communications: Ko kaže da je spreman i da ga ne zabrinjava period koji dolazi, ne govori istinu
Dejan Ranđić, ICT HUB i DNA Communications: Ko kaže da je spreman i da ga ne zabrinjava period koji dolazi, ne govori istinu

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Dejan Ranđić, osnivač ICT HUB i generalni direktor DNA Communications.

Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga, Tehnomanija: Važno je da iz ovoga što nam se dogodilo, izvučemo najbolje i pre svega unapredimo sebe
Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga, Tehnomanija: Važno je da iz ovoga što nam se dogodilo, izvučemo najbolje i pre svega unapredimo sebe

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Lovro Vučković, izvršni direktor marketinga u Tehnomaniji.

Srđan Stanković, generalni direktor, Donesi.com: Nova normalnost nije privremena i sa sobom nosi nove navike, među kojima i veću online kupovinu
Srđan Stanković, generalni direktor, Donesi.com: Nova normalnost nije privremena i sa sobom nosi nove navike, među kojima i veću online kupovinu

 Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Srđan Stanković, generalni director za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu u Donesi.com

Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex: Naša misija će i dalje biti da ljudima pružimo pravu bliskost, razumevanje i poštovanje
Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex: Naša misija će i dalje biti da ljudima pružimo pravu bliskost, razumevanje i poštovanje

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Mohan Shrestha, generalni direktor kompanije Carnex.

Ana Filipović, glavni i odgovorni urednik, InStore magazin: Potrošači će se okretati brendovima koje poznaju, koje vole i kojima mogu da veruju
Ana Filipović, glavni i odgovorni urednik, InStore magazin: Potrošači će se okretati brendovima koje poznaju, koje vole i kojima mogu da veruju

U okviru Direct PERSPECTIVE inicijative, čiji je partner InStore, pokrenut je dijalog poslovne, tehnološke i startap zajednice sa ciljem razmene mišljenja o poslovanju u novoj normalnosti izazvanoj Covid-19 virusom.