IN STORE  in your country  
SRBIJA

inFokus

GfK: Promocije bitne za prodaju
GfK: Promocije bitne za prodaju

Toalet papir je najfrekventnije kupovan proizvod, a za njim slede maramice, kuhinjski ubrusi i salvete na poslednjem mestu.

Mediana: Najviše ih koriste Slovenci
Mediana: Najviše ih koriste Slovenci

Najveći procenat velikih korisnika papirnatih maramica je u BiH 17,7%, nešto manji procenat je u Srbiji (16,2%), dok je najmanji procenat velikih korisnika papirnih maramica u Makedoniji (11,1%)

Focus: Promocije za bebe
Focus: Promocije za bebe

Kategorija nega bebe ima najveći udeo od skoro 35%. U toj kategoriji se oglašavaju vlažne maramice i sva kozmetika za decu. Kategorija pelena beleži rast u ovoj godini.

Nielsen: Veliki spisak potrepština za veliki dan
Nielsen: Veliki spisak potrepština za veliki dan

Sve tri grupe proizvoda beleže rast po sva tri prodajna kriterijuma – vrednosno, količinski i komadno.

Kantar Worldpanel: Jutarnji obrok u brojkama
Kantar Worldpanel: Jutarnji obrok u brojkama

Prodaja brendova je pala za 0,7% vrednosno, i 1,8% kolicinski, dok su privatne robne marke uživale u rastu, i to vrednosno za 8,1% i kolicinski za 8,6%

Ipsos: Zdrave za sve generacije
Ipsos: Zdrave za sve generacije

Žitarice koristi oko 45% potrošača u Srbiji, dok ovsene kaše koristi četvrtina populacije i to je kategorija koja beleži stalni rast.

Focus: Nepogrešiv izbor
Focus: Nepogrešiv izbor

Standardna testenina još je najviše oglašavana i ima vrednosni udeo od 80% na ukupnom tržištu. U poslednjim godinama postaju popularne i integralne testenine, organic/bio ili bez glutena

GfK: Veoma zastupljene u domaćinstvima
GfK: Veoma zastupljene u domaćinstvima

Testenine se najviše kupuju u minimarketima, čije je količinsko učešće u ovoj kategoriji čak 40%. Slede tradicionalne prodavnice sa 28% i supermarketi sa 25% ukupnih količina.

Mediana: Osam miliona svakodnevnih korisnika
Mediana: Osam miliona svakodnevnih korisnika

Ukupno  na  ovih  pet  tržišta  postoji  približno  12,6  milona  ljudi  koji  su  koristili  jestivo  ulje  u   poslednjih  12  meseci

Focus: Maslinovo i dalje najčešće u lifletima
Focus: Maslinovo i dalje najčešće u lifletima

Na prvom mestu je brend Monini, sa 26% udela u ovoj godini, te beleži vrednosni porast. Među top brendovima su još i Minerva, Carapelli i Olitalia

Analiza promotivnih aktivnosti bele tehnike i malih kućnih aparata
Analiza promotivnih aktivnosti bele tehnike i malih kućnih aparata

Focus analiza promotivnih aktivnosti po kategorijama, top brendovima, te kretanje prosečnog popusta i cene za period januar – decembar 2017, uključujući i kuhinjske uređaje.