IN STORE  in your country  
SRBIJA

Srbija

Samo trećina kompanija ostvari korist od ulaganja u analitiku
Samo trećina kompanija ostvari korist od ulaganja u analitiku

Prema najnovijem istraživanju analitičke kuće IDC, procenjuje se da će ukupno ulaganje u naprednu analitiku do kraja ove godine, na globalnom nivou, biti oko 189,1 milijardi dolara.

Da li brendovi imaju ograničeni potencijal? Kako brendovi rastu?
Da li brendovi imaju ograničeni potencijal? Kako brendovi rastu?

Najduže vremena je proveo u kompaniji Frikom, na poziciji direktora marketinga i razvoja, gde je radio na podizanju vrednosti brendova iz veoma širokog portfolija sladoleda i smrznute hrane.

Konferencija medijskih trendova SEMPL 28. i 29. novembra
Konferencija medijskih trendova SEMPL 28. i 29. novembra

Između ostalog učesnici će imati priliku da čuju i  Viki Ros (Vikki Ross), koju je Creative Equals 2017. godine stavio na listu top 30 vodećih kreativaca na svetu, na 21. konferenciji SEMPL koja se održava 28. 29 novembra u hotelu Bernardin u Portorožu.

Belgrade Food Show - podrška domaćim proizvođačima
Belgrade Food Show - podrška domaćim proizvođačima

Domaći proizvodi predstavljaju stub razvoja svake ekonomije, izjavila je Nataša Pavlović, direktorka marketinga Mercatora-S i naglasila da upravo veliki trgovinski lanci doprinose njihovom promovisanju i plasiranju čak i izvan granica Srbije.

Lidl slavi prvu godinu u Srbiji
Lidl slavi prvu godinu u Srbiji

Na današnji dan prošle godine, 11. oktobra, u 12 gradova širom Srbije istovremeno je otvoreno 16 Lidl prodavnica. Nakon prvih godinu dana, 33 prodavnice nalaze se u 24 grada u zemlji.  

Aman prvi uveo papirne kese
Aman prvi uveo papirne kese

Prvi trgovinski lanac koji je u Beogradu umesto plastičnih u prodaju uveo papirne kese je Aman. 

 Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?
Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?

Recept za uspeh organizacija koje se bave maloprodajom, a i bilo kojom drugom delatnošću, u Srbiji postoji. Međutim, i pored toga što se često tako predstavlja, on ne leži u čarobnoj strategiji ili modelu koji vam neko može dati ili prodati i čijom primenom ćete obezbediti uspeh svoje kompanije.

 IDEA ORGANIC prodavnice proslavljaju drugi rođendan
IDEA ORGANIC prodavnice proslavljaju drugi rođendan

Pre dve godine, Beograd je postao bogatiji za tri IDEA Organic prodavnice koje u svom asortimanu imaju organik, bezglutenske, makrobiotičke, dijetetske i posne proizvode.   

Dogovoren izvoz junećeg mesa u Tursku
Dogovoren izvoz junećeg mesa u Tursku

Izvoz junećeg mesa iz Srbije u Tursku uskoro će ponovo krenuti, pišu Večernje novosti.

Belgrade Food Show - Sajam visokokvalitetne hrane
Belgrade Food Show - Sajam visokokvalitetne hrane

Belgrade Food Show, u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane i uz podršku USAID Projekta za konkurentnu privredu, održava se 10. i 11. oktobra od 09 do 20 časova, u Belexpocentru u Beogradu, gde će više od 110 domaćih i regionalnih proizvođača hrane predstaviti svoje proizvode. 

Srbija na 72. mestu na listi globalne konkurentnosti
Srbija na 72. mestu na listi globalne konkurentnosti

Srbija je ostvarila napredak u osam oblasti na listi globalne konkurentnosti, prema izveštaju Svetskog ekonomskog foruma (SEF) za 2019, saopšteno je. Srbija je među 141 zemljom sveta zauzela 72. mesto na toj listi.

Fotoreportaža - Anuga 2019 Taste the future
Fotoreportaža - Anuga 2019 Taste the future

Danas se završava najveći sajam prehrambene industrije na svetu, a InStore magazin je jedini u regionu koji je imao svoje predstavnike na Anugi koja je ove godine proslavila stoti rođendan. 

Kompanija dm drogerie markt u potpunosti povlači plastične ambalažne kese iz prodaje
Kompanija dm drogerie markt u potpunosti povlači plastične ambalažne kese iz prodaje

Ova odluka stupiće na snagu 14. oktobra, a dm će nastaviti da nudi ekološke alternative kao što su papirne kese, trajne torbe i dm pamučne trajne torbe. 

Najveći sajam prehrane Anuga 2019 slavi sto godina
Najveći sajam prehrane Anuga 2019 slavi sto godina

Najveći sajam prehrambene industrije završava se sutra, a InStore magazin je jedini u regionu koji ima svoje predstavnike iz Srbije, Slovenije, Hrvatske, Severne Makedonije i BiH.  

Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta
Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta

Kakva je struktura retail tržišta u Srbiji? U kojoj meri tradicionalna trgovina uspeva da se održi pored velikih lanaca? Kako to izgleda kada se uporedimo sa drugim zemljama u regionu?

InStore na najvećem sajmu prehrambene industrije Anuga 2019 u Kelnu
InStore na najvećem sajmu prehrambene industrije Anuga 2019 u Kelnu

Naš magazin je jedini u regionu koji ima predstavnike iz Srbije, Slovenije, Hrvatske, Makedonije i BiH na najvećem i najznačajnijem sajmu prehrambene industrije Anuga 2019 - Taste the future u Kelnu.

Slovačka kompanija u Beočinu gradi pivaru
Slovačka kompanija u Beočinu gradi pivaru

Opština Beočin i slovačka kompanija Architecture and desing Company Ltd. potpisale su protokol o saradnji i investiranju u ovoj opštini.

Otvoren KLP logistički centar
Otvoren KLP logistički centar

Nedavno je završena faza I logističkog centra KLP površine 17.000 m2 i time je logistički centar KLP u Šimanovcima svečano otvoren.  

Počeo najveći sajam prehrambene industrije Anuga 2019 - Taste the future u Kelnu
Počeo najveći sajam prehrambene industrije Anuga 2019 - Taste the future u Kelnu

InStore magazin će i ove, kao i prethodnh godina, jedini u regionu imati svoje predstavnike iz Srbije, Slovenije, Hrvatske, Makedonije i BiH na najznačajnijem mestu susreta donosioca odluka iz čitavog sveta, koji se održava od 5. do 9. oktobra.  

U susret najvećem sajmu prehrambene industrije Anuga 2019 - Taste the future u Kelnu
U susret najvećem sajmu prehrambene industrije Anuga 2019 - Taste the future u Kelnu

InStore magazin će i ove, kao i prethodnh godina, imati svoje predstavnike na najznačajnijem mestu susreta donosioca odluka iz čitavog sveta, koji će se odigrati od 5. do 9. oktobra.  

Proizvod iz Srbije koji osvaja svet
Proizvod iz Srbije koji osvaja svet

Veganski namazi od šumskih pečuraka, koje pod robnom markom „Šumska tajna“ proizvodi startap preduzeće Stanišić BIO,  našli su svoje mesto na policama prestižnih marketa, kako u oko 400 marketa u našoj zemlji, tako i širom sveta. Sa etiketom „Made in Serbia“ prodaju se i na tržištima SAD, Belgije, Češke Republike i Crne Gore.   

Ceger za dinar - akcija za smanjenje plastičnih kesa
Ceger za dinar - akcija za smanjenje plastičnih kesa

U želji da se dodatno smanji upotreba jednokratnih plastičnih kesa, svi kupci u Maksi supermarketima širom Srbije imaće mogućnost da za vikend nabave Maxi ceger za 1 dinar.  

Lidl donirao sedam tona hrane Crvenom krstu
Lidl donirao sedam tona hrane Crvenom krstu

Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u 8 lokalnih zajednica - Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca.   

Poslednji dan za ranu prijavu - još danas možete uštedeti do 40%!
Poslednji dan za ranu prijavu - još danas možete uštedeti do 40%!

6. FMCG Retail Summit Beograd učesnicima će ponuditi pregled stanja i potencijala domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova u centralnoj Evropi, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.