IN STORE  in your country  
SRBIJA

Radionice

Održana prva online radionica o upravljanju ključnim kupcima i pregovaranju
Održana prva online radionica o upravljanju ključnim kupcima i pregovaranju

Danas je uspešno održana prva online radionica Upravljanje ključnim kupcima 1.0, koju InStore magazin organizuje sa saradnikom, Darkom Lukićem, direktorom amcc-a. 

Neuromarketing - Instrument dekodiranja ponašanja potrošača
Neuromarketing - Instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Predavač: Darko Lukić, direktor ammc, gost predavač prof. dr Nikolaos Dimitriadis, The University of Sheffield  

KAM 1.0: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje
KAM 1.0: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje

Upoznajte se sa ključnim strategijama i taktikama.

KAM 2.0: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje
KAM 2.0: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje

Unapredite svoja znanja sagledavajući najnovijih trendove u razvoju maloprodajnih formata i upoznavanjem sa  projekcijama kako će izgledati trgovina 

Osnove efektnog prezentovanja za FMCG industriju
Osnove efektnog prezentovanja za FMCG industriju

U savremenom svetu stalnog i intenzivnog komuniciranja, predstavljanja ideja i poslovnih rezultata od nas, ne samo da se očekuje da prezentujemo efektno, lako i artikulisano, već i da naša prezentacija ostavi jak utisak i izdvoji se iz mase prosečni

Kreativnost za FMCG tržište
Kreativnost za FMCG tržište

Polaznici će naučiti šta znači biti kreativan, kako osloboditi sopstveni kreativni potencijal i staviti ga u sopstvenu upotrebu..

Marketing i brend menadžment 2.0
Marketing i brend menadžment 2.0

Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva

Optimizacija zaliha u 6 koraka
Optimizacija zaliha u 6 koraka

Linearno smanjenje zaliha nije dovoljno za uspeh. Veća ušteda uz istovremeno zadovoljstvo kupaca postiže se pravilnom analizom i optimizacijom zaliha. Bolje upravljanje zalihama omogućava nam strateško i proaktivno delovanje, niže troškove zaliha do 30% i viši nivo usluge.