IN STORE  in your country  
SRBIJA

PL

Continente proširuje PL organski asortiman
Continente proširuje PL organski asortiman

Portugalski Continente je proširio asortiman organskih proizvoda širenjem asortimana Continente Bio.  

Carrefour Brasil predstavio svoje PL pivo
Carrefour Brasil predstavio svoje PL pivo

Podružnica Carrefour Brasil predstavila je vlastitu privatnu marku piva.

IPLC najavljuje otvaranje skandinavskog predstavništva
IPLC najavljuje otvaranje skandinavskog predstavništva

International Private Label Consult (IPLC) objavio je otvaranje nove kancelarije u svrhu proširenja svojih savetodavnih aktivnosti u skandinavskim zemljama. 

Coop Švedska uvodi izjave o održivosti na PL proizvodima
Coop Švedska uvodi izjave o održivosti na PL proizvodima

Coop Švedska najavio je planove za stavljanje deklaracija o održivosti na sve proizvode privatne robne marke.

Asda dodaje tri nova ukusa u asortiman džina
Asda dodaje tri nova ukusa u asortiman džina

Britanski trgovački lanac Asda dodao je tri nova ukusa inspirirana tradicionalnim slatkišima svojoj privatnoj robnoj marki džina pod nazivom Extra Special.  

Aldi Suisse uvodi Nutri-Score oznake za PL
Aldi Suisse uvodi Nutri-Score oznake za PL

Aldi Suisse će početkom jula predstaviti Nutri-Score sistem u okviru privatnih robnih marki Fresh Cut i Good Choice.  

PL kategorije beleže rast u Francuskoj
PL kategorije beleže rast u Francuskoj

Novi podaci kompanije Nielsen pokazuju da se prodaja proizvoda privatnih marki u Francuskoj tokom pandemije znatno povećala.   

Granarolo lansira jogurt u održivoj ambalaži
Granarolo lansira jogurt u održivoj ambalaži

Italijanska kompanija Granarolo predstavila je nove proizvode na bazi jogurta Yomo Natura i Yomo Extra u održivom pakovanju.  

Walmart predstavlja održivu tunu u konzervi privatne marke
Walmart predstavlja održivu tunu u konzervi privatne marke

Walmart  u julu počinje prodaju konzervisane tune pod brendom Great Value.  

Mercadona lansira novu čokoladu
Mercadona lansira novu čokoladu

Španski lanac supermarketa Mercadona lansirao je čokoladu s visokim udelom kakaa privatne robne marke Hacendado u Portugalu.

Edeka proširuje asortiman robne marke Mìng Chú
Edeka proširuje asortiman robne marke Mìng Chú

Nemački trgovački lanac Edeka uvodi nove veganske proizvode svojoj azijskoj prehrambenoj marki Mìng Chú.

Mercadona udvostručila prodaju sapuna privatne robne marke
Mercadona udvostručila prodaju sapuna privatne robne marke

Španski trgovac Mercadona objavio je da se prodaja sapuna za ruke privatne robne marke u trgovinama udvostručila usled pandemije koronavirusa.  

Asda lasnirala novu liniju privatne robne marke
Asda lasnirala novu liniju privatne robne marke

Britanski trgovački lanac Asda je u saradnji s britanskim FUEL10K lansirala novu liniju mešavina za pečenje kolača i sličnih poslastica.

Spar Mađarska predstavlja ekološka rešenja pakovanja
Spar Mađarska predstavlja ekološka rešenja pakovanja

Nakon uspešne pilot-faze, Spar Mađarska uvodi održiva rešenja za ambalažu u svim trgovinama u zemlji.  

Brian Sharoff, predsednik PLMA, preminuo u 77. godini
Brian Sharoff, predsednik PLMA, preminuo u 77. godini

Brian Sharoff, predsednik Asocijacije proizvođača privatne robne marke (PLMA), jedne od najuspešnijih organizacija u ovoj industriji, preminuo je 23. maja, nakon kraće bolesti

Rewe lansira pakovanja od recikliranog papira za biljke
Rewe lansira pakovanja od recikliranog papira za biljke

Nemačka REWE grupa objavila je da lansira recikliranu papirnu ambalažu za svoje posude s biljem bosiljka u saradnji s ECF Farmsystemsom.

Nielsen: Rast privatnih robnih marki širom Evrope
Nielsen: Rast privatnih robnih marki širom Evrope

Privatne robne marke (PL) nastavljaju da stiču sve veći tržišni udeo širom Evrope, a poslednji podaci Nilesena pokazuju da je PL kategorija prošle godine stekla udeo na tržištima 14 od 19 zemalja obuhvaćenih istraživanjem.

 Novi brend na tržištu zdravije ishrane - „Nature’s Promise“
Novi brend na tržištu zdravije ishrane - „Nature’s Promise“

Nova linija proizvoda „Nature’s Promise“ kompanije Delhaize Serbia dostupna je u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama, a novi proizvodi ne sadrže veštačke boje, konzervanase i arome.  

Waitrose ponovo lansira privatnu robnu marku
Waitrose ponovo lansira privatnu robnu marku

Waitrose & Partners najavili su planove za ponovno pokretanje svoje privatne robne marke Essential Waitrose.

Żabka lansira liniju zdravih napitaka
Żabka lansira liniju zdravih napitaka

Poljska Żabka pokrenula je liniju privatne robne marke zdravih, funkcionalnih pića pod oznakom S! u svim trgovinama u Poljskoj.

Spar najpopularnija pića pakuje u staklenu ambalažu
Spar najpopularnija pića pakuje u staklenu ambalažu

Trgovački lanac Spar u Austriji, predstavio je ekološki održivije rešenje - umesto plastičnih, ponudio je svoja najpopularnija voćna pića u povratnoj staklenoj ambalaži.

Edeka predstavila American-style veganski sladoled
Edeka predstavila American-style veganski sladoled

Iz nemačkog maloprodajnog lanca Edeka istakli su da novi veganski sladoled ne sadrži jaja, mleko i pavlaku.  

Danska: Coop pooštrava standarde u PL-u
Danska: Coop pooštrava standarde u PL-u

Trgovac Coop Danska najavio je da planira povećanje udela ogovorno proizvedene soje u svojim privatnim robnim markama, pooštravanjem standarda proizvodnje.  

Danska: Lidl lansira „welfare“ PL
Danska: Lidl lansira „welfare“ PL

Kompanija Lidl uvodi u svoj asortiman sveže piletine u Danskoj meso pilića koji su uzgajani u skladu sa principima o dobrobiti životinja.