IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Forum IZAZOV 2021 početkom aprila u Beogradu
Forum IZAZOV 2021 početkom aprila u Beogradu

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „Make it bigger“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Digitalna privatnost - najvažnija za 92% korisnika Vibera u Srbiji
Digitalna privatnost - najvažnija za 92% korisnika Vibera u Srbiji

Viber, jedna od vodećih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju, predstavila je rezultate globalne ankete sprovedene u njenom okviru, u kojoj je učestvovalo oko 340.000 ljudi, otkrivši da 77 odsto korisnika aplikacije širom sveta smatra digitalnu privatnost veoma važnom. 

Počela sa radom Represent Academy
Počela sa radom Represent Academy

Represent Academy je nova poslovna jedinica u okviru Represent Systema, koja će se isključivo baviti edukacijom u oblasti integrisanih komunikacija na teritoriji Zapadnog Balkana.

Adbooka: Osnova komunikacije je strategija
Adbooka: Osnova komunikacije je strategija

Prenosimo u celosti intervju Milene Avramović Bjelica, izvršne direktorke i suosnivača agencije Chapter 4 Communications Consulting, u kom je za Adbooku govorila o tome kakva bi trebalo da bude komunikacija u vreme zdravstvene groznice, koja nas "trese" od prošlog marta.  

Otvaraju se prijave za EFFIE 2021
Otvaraju se prijave za EFFIE 2021

Nakon godinu dana pauze, usled širenja pandemije COVID 19, 25. januara počinje Effie Awards Serbia 2021, festival u organizaciji udruženja IAA Serbia.   

Slovenija: Mercatorova MTikTok akademija dostigla dva miliiona pregleda
Slovenija: Mercatorova MTikTok akademija dostigla dva miliiona pregleda

Mercator u novu godinu ulazi s novim brojevima posećenosti MTikTok akademije, a iz kompanije pozivaju sve zainteresovane da se i dalje prijavljuju  

Online premijera filma „Kreativni gen“
Online premijera filma „Kreativni gen“

U subotu, 16. januara u 18h biće održana online premijera filma „Kreativni gen“ u organizaciji portala Marketing mreža, koji je ujedno prvi ikada snimljen dokumentarni film o advertajzing industriji u Srbiji. 

Danska: Carlsberg predstavio reklamu za bezalkoholno pivo (VIDEO)
Danska: Carlsberg predstavio reklamu za bezalkoholno pivo (VIDEO)

Carlsberg je nedavno objavio reklamu u kojoj promoviše pivo bez alkohola Carlsberg 0.0, a u kojoj učestvuje danski glumac Mads Mikkelsen.  

Adbooka: Iza CSR projekta mora da stoji iskrena namera
Adbooka: Iza CSR projekta mora da stoji iskrena namera

Prenosimo u celosti intervju Maje Bađin Georgijević, menadžera korporativnih komunikacija Mlekare Šabac u kom je za Adbooku govorila o srži društveno odgovornog poslovanja, kao i njegovom značaju u doba krize.

Golden Drum od 13. do 15. oktobra online
Golden Drum od 13. do 15. oktobra online

Kako izlazimo iz najgore pandemije COVID-19, vreme je da pritisnemo dugme Re:Start i počnemo da radimo na boljoj budućnosti, poruka je organizatora Golden Drum festivala, koji će, posle godinu dana pauze, biti održan online od 13. do 15. oktobra 2021. Festival će biti besplatan za sve zainteresovane.

Facebook ukida lajkovanje stranica
Facebook ukida lajkovanje stranica

Facebook ukida mogućnost "lajkovanja" redizajniranih javnih stranica koje koriste umetnici, javne ličnosti i brendovi, objavila je ta kompanija za društvene medije

Booster poneo najsjajnije odličje u kategoriji Kreiranje identiteta
Booster poneo najsjajnije odličje u kategoriji Kreiranje identiteta

Udruženje ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) tradicionalno je organizovalo takmičenje za najbolje advertajzing projekte u 2020. godini. 

UEPS priznanja za Plazmu
UEPS priznanja za Plazmu

Na upravo održanim tradicionalnim priznanjima Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS), kampanja Plazma Rituali je pobedila u nekoliko kategorija... 

Zlatno priznanje UEPS-a za „Hajde da imamo vremena“ Grand kafe
Zlatno priznanje UEPS-a za „Hajde da imamo vremena“ Grand kafe

Kampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot. 

Adbooka: Magična moć personalizacije sadržaja
Adbooka: Magična moć personalizacije sadržaja

Prenosimo intervju Vanje Cvetkova, business direktora u kompaniji Centrade Cheil Adriatic, koji je za Adbooku govorio o značaju personalizacije i zašto je ona danas “must have”.  

Nova medijska agencija partner kompanije Nestlé Adriatic
Nova medijska agencija partner kompanije Nestlé Adriatic

Kompanija Nestlé Adriatic potpisala je ugovor sa kompanijom UM – THRIVE kao svojim novim partnerom na tržištu Adrijatika nakon veoma konkurentnog tendera.

Francuska: Kazne za Google i Amazon zbog
Francuska: Kazne za Google i Amazon zbog "kolačića"

Francuska je izrekla velike novčane kazne Amazonu i Googleu zbog kršenja zakona o upotrebi "kolačića", saopštili su u četvrtak francuski regulatori

Rakuten Viber obeležava deceniju poslovanja
Rakuten Viber obeležava deceniju poslovanja

Rakuten Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju, obeležava 10 godina postojanja kao inovativna platforma za razmenu poruka za ljude širom sveta – koja uvažava privatnost svojih korisnika podjednako kao i ulogu mobilnih tehnologija. Tokom protekle decenije, Viber je široko prihvaćen kao aplikacija za besplatnu, interaktivnu i bezbednu razmenu poruka koja omogućava ljudima da ostvaruju veze sa bilo kim i bilo gde to požele.

Coca-Cola novogodišnje aktivnosti
Coca-Cola novogodišnje aktivnosti

Coca-Cola novogodišnje kampanje, već tradicionalno, deo su praznične magije i svake godine nas podsećaju da vreme darivanja stiže. I ove godine, kada je pandemija sa kojom se suočio ceo svet donela puno neizvesnosti i teških trenutaka, Coca-Cola poručuje da je najvažnije da budemo zahvalni na vremenu koje provodimo sa svojim najdražima. 

ADWEEK proglasio FCB za globalnu agenciju 2020. godine
ADWEEK proglasio FCB za globalnu agenciju 2020. godine

FCB mreža objavila je da je dobila priznanje Adweek-a za globalnu agenciju godine. Uzimajući u obzir kontinuirani rast agencije, inovativnost i sposobnost brzog prilagođavanja i suočavanja sa različitim izazovima koji su ove godine zadesili svet, publikacija je prepoznala fokus FCB-a na svoje ljude, klijente i kreativni rad kao vrednosti koje izdvajaju ovu 147 godina staru mrežu, istakli su iz kompanije.

Guarana lansirala online shop
Guarana lansirala online shop

Guarana je prvi domaći i regionalni brend energetskih pića koji je lansirao svoj merchandise online shop.

Završen edukativni program AcademIAA 2020
Završen edukativni program AcademIAA 2020

Peti po redu AcademIAA edukativni program u organizaciji IAA Serbian Chapter završen je u četvrtak, 3. decembra

 Facebook promenio ime svojoj kriptovaluti
Facebook promenio ime svojoj kriptovaluti

Diem umesto Libra: kriptovaluta, koju uglavnom podržava Facebook ima novo ime kako bi naglasila svoju nezavisnost od američke kompanije.

Facebook možda aktivira kriptovalutu u januaru
Facebook možda aktivira kriptovalutu u januaru

Facebook i njegovi partneri spremaju se da izdaju kriptovalutu libru već u januaru naredne godine, preneo je Financial Times, pozivajući se na tri upućena izvora.