IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Digitalni marketing dobija novi alat - Stiže domaća platforma za poslovnu analizu podataka sa društvenih mreža i e-commerce platformi
Digitalni marketing dobija novi alat - Stiže domaća platforma za poslovnu analizu podataka sa društvenih mreža i e-commerce platformi

Na srpskom tržištu uskoro će se pojaviti inovativna platforma za biznis analizu podataka sa društvenih mreža i e–commerce platformi.

#2020Challenge - novi izazov na instagramu koji su prihvatili i brendovi
#2020Challenge - novi izazov na instagramu koji su prihvatili i brendovi

Reese Witherspoon je nedavno objavila kolaž svojih fotografija na kojima pokazuje svoje ‘stanje’ iz meseca u mesec, a odnosi se na 2020. godinu

Povratak u školu: Kako američki trgovci komuniciraju sa potrošačima ove godine
Povratak u školu: Kako američki trgovci komuniciraju sa potrošačima ove godine

Target, Walmart, Kohl's i JCPenney su među trgovcima koji vode marketinške kampanje u susret povratku u škole - porukama saosećaju sa nesigurnošću koju izaziva pandemija, ali se ne zadržavaju suviše na toj temi, pokazalo je novo istraživanje kompanije Ace Metrix.

Disney ugasio brend 20th Century Fox, koji će od sada biti 20th Television
Disney ugasio brend 20th Century Fox, koji će od sada biti 20th Television

Američki medijski gigant Disney ugasio je brend 20th Century Fox, jedno od najpoznatijih imena u industriji zabave, prenosi BBC.

Studena u kampanji #disfluencer: Vježbam za sebe, ne za lajkove
Studena u kampanji #disfluencer: Vježbam za sebe, ne za lajkove

Pratim samo sebe. Vježbam za sebe, ne za lajkove. Ne stignem fotkati dok jedem, kaže Studena, popularan hrvatski brend izvorske vode.

Brand Finance Alcoholic Drinks 2020: Uticaj pandemije na vrednost alkoholnih brendova
Brand Finance Alcoholic Drinks 2020: Uticaj pandemije na vrednost alkoholnih brendova

Vodeći svetski brendovi piva, alkoholnih pića, vina i šampanjca zajedno bi mogli izgubiti do 33 milijarde dolara (28 milijardi evra) vrednosti brenda kao rezultat pandemije COVID-19, pokazuje najnoviji izveštaj kompanije Brand Finance.

Google testira opciju dodavanja ličnih profilnih kartica u rezultate pretraživanja
Google testira opciju dodavanja ličnih profilnih kartica u rezultate pretraživanja

Google je pokrenuo testiranje nove opcije koja će korisnicima omogućiti stvaranje njihovog javnog profila koji u Googleu nazivaju "people cards".

Jana summer alarm by Saatchi Croatia
Jana summer alarm by Saatchi Croatia

Nova letnja kampanja Jana vode spojila je outdoor oglašavanje sa tehnologijom na zanimljiv način.

Tržište TV oglašavanja u SAD: za ABC, Fox, CBS i NBC najgore je prošlo
Tržište TV oglašavanja u SAD: za ABC, Fox, CBS i NBC najgore je prošlo

Nekoliko kompanija saopštilo je da kvartal nije tako loš kao što su očekivali, ali da će faktori poput odlaganja u produkciji zbog pandemije imati uticaja na buduća tromesečja.

Kraft repozicionirao Mac & Cheese kao proizvod za doručak tokom pandemije
Kraft repozicionirao Mac & Cheese kao proizvod za doručak tokom pandemije

Kraft Mac & Cheese vodi kampanju za repozicioniranje svoje klasične večere u plavoj kutiji kao izbora za doručak tokom karantina, uključujući novi spot i limited edition pakovanje, saopšteno je iz kompanije.

Huggies sa novim proizvodom i strategijom
Huggies sa novim proizvodom i strategijom

Huggies je najavio da pokreće strategiju kroz dve faze kako bi došao do potrošača šireg raspona godina i povećao penetraciju na tržištu, pošto se matična kompanija Kimberly-Clark obavezala da će investirati u razvoj svojih brendova uprkos pandemiji.

Bojan Kočovski imenovan za novog direktora agencije McCann Skopje
Bojan Kočovski imenovan za novog direktora agencije McCann Skopje

Bojan Kočovski imenovan je za novog direktora agencije McCann Skopje, koja posluje u okviru I&F Grupe.

Lumen: Vreme zadržavanja na štampanim oglasima veće u odnosu na digitalne tokom pandemije
Lumen: Vreme zadržavanja na štampanim oglasima veće u odnosu na digitalne tokom pandemije

Sve veći broj trgovaca izbegava plasiranje oglasa uz sadržaj u vezi sa epidemijom koronavirusa, ali postoje dokazi koji ukazuju na to da bi oni zapravo trebala aktivno da postavljaju oglase pored sadržaja koji se odnosi na koronavirus, prenosi Marketing Week.

Publicis Groupe izvestila o padu organskih prihoda u drugom tromesečju
Publicis Groupe izvestila o padu organskih prihoda u drugom tromesečju

Organski prihodi Publicis Grupe pali su za 13% u drugom kvartalu - prvom periodu obuhvaćenom izveštajem na koji je direktno uticala pandemija koronavirusa.

Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju
Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju

Google je digitalno audio oglašavanje, brzo-rastući medij oglašavanja, uvrstio u svoju ponudu za marketingaše i izdavače.

Zenit: Globalna potrošnja na oglašavanje pada za 9,1% dok Covid-19 ubrzava prelazak na digitalne formate
Zenit: Globalna potrošnja na oglašavanje pada za 9,1% dok Covid-19 ubrzava prelazak na digitalne formate

Očekuje se da će globalna potrošnja na oglašavanje pasti za 9,1% u 2020. godini, iako je oporavak od 5,8% predviđen za 2021. godinu, prema Zenitovoj prognozi troškova za oglašavanje.

P&G povećao godišnji budžet za oglašavanje prvi put od 2016, uprkos pandemiji
P&G povećao godišnji budžet za oglašavanje prvi put od 2016, uprkos pandemiji

Godišnji izveštaj kompanije Procter & Gamble pokazuje da je godišnji budžet za oglašavanje u Velikoj Britaniji, zaključno sa mesecom junom 2020, povećan za 8,5%, na 575 miliona dolara.

Effie Awards Serbia 2021: očekuje se veći broj prijava i kvalitetniji radovi
Effie Awards Serbia 2021: očekuje se veći broj prijava i kvalitetniji radovi

U iščekivanju narednog Effie Awards Serbia festivala, organizator (IAA Serbia) ističe da se naredne godine predviđa više prijavljenih radova i kvalitetnije prijave u odnosu na prethodne godine.

Cedevita – najpoželjniji brend u Hrvatskoj i Sloveniji u kategoriji bezalkoholnih pića
Cedevita – najpoželjniji brend u Hrvatskoj i Sloveniji u kategoriji bezalkoholnih pića

Cedevita je i dalje omiljeni brend za sve generacije, što potvrđuje i najnovije istraživanje agencije Ipsos.

Coca-Cola ima novu kreativnu agenciju - Anomaly preuzima klijenta od agencije Wieden + Kennedy
Coca-Cola ima novu kreativnu agenciju - Anomaly preuzima klijenta od agencije Wieden + Kennedy

Agencija Anomaly, koja je u vlasništvu grupacije MDC Partners, preuzela je 2016. godine vođenje brenda Diet Coke od agencije Droga5.

Kampanja Save our shops u Portlandu ohrabruje građane da podrže lokalne radnje
Kampanja Save our shops u Portlandu ohrabruje građane da podrže lokalne radnje

Mali lokalni biznisi veoma su pogođeni krizom uzrokovanom virusom COVID-19 širom sveta.

Google-ov Fitbit dogovor pod istragom Komisije
Google-ov Fitbit dogovor pod istragom Komisije

Pokušaj Google-a da prestigne Apple i Samsung na tržištu nosive tehnologije kupovinom američke kompanije Fitbit, naišao je na prepreku.

New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog
New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog

New York Times je u drugom tromesečju prvi put ikada stekao više prihoda od digitalnih usluga nego od štampanog izdanja novina.

Unique in being different - Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2020
Unique in being different - Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2020

Marketing mreža raspisala je konkurs za 6. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2020.