IN STORE  in your country  
SRBIJA

Događaji

Super Kartica dodeljuje OMV vaučere
Super Kartica dodeljuje OMV vaučere

Kupovinom Super Karticom u Idei, Rodi i Mercatoru, potrošači mogu da osvoje OMV super vaučer 

Novi Barcaffé Lattiato
Novi Barcaffé Lattiato

Kako se navodi u saopštenju, Barcaffé Lattiato donosi uživanje u neodoljivom kremastom ukusu u toplim letnjim danima  

Dijamant nastavlja sa projektom ’Mladi poslastičar’
Dijamant nastavlja sa projektom ’Mladi poslastičar’

Malo je onih koji još u ranoj mladosti tačno znaju čime žele da se bave kada odrastu. Mladi većinom svoje buduće zanimanje biraju na osnovu svojih talenata i afiniteta, ali i na osnovu uticaja roditelja, vršnjaka, trendova u društvu.  

Izabrani dobitnici Sakura stipendije
Izabrani dobitnici Sakura stipendije

Kompanija Japan Tobacco International (JTI) u saradnji sa Ambasadom Japana dodelila je Sakura stipendije studentima iz Srbije. 

 Frikom predstavio novi Highlife sladoled
Frikom predstavio novi Highlife sladoled

Kako navode iz kompanije, novi sladoled sadrži 30% manje šećera i masti

Upoznajte Pipi i Gudi
Upoznajte Pipi i Gudi

Jedan od omiljenih brendova iz Neoplanta porodice ovog proleća je proširio svoje aktivnosti na digitalnim kanalima i društvenim mrežama i “oživeo” likove Pipi i Gudi.   

Knjaz Miloš predstavio mineralnu vodu sa cinkom i selenom
Knjaz Miloš predstavio mineralnu vodu sa cinkom i selenom

Iz kompanije Knjaz Miloš poručuju da su za svoje potrošače pripremili proizvod sa posebnim benefitima – Knjaz Miloš Obogaćeni.   

NIVEA SUN After Sun kolekcija
NIVEA SUN After Sun kolekcija

Misija novih NIVEA SUN After Sun proizvoda je da delotvorno hidriraju i neguju kožu...

NIVEA SUN Protect & Moisture
NIVEA SUN Protect & Moisture

NIVEA SUN Protect & Moisture kolekcija kombinuje pet svojstava za pouzdanu zaštitu i negu kože u jednoj formulaciji...

FMK nastavlja diskusiju na temu „Da li smo i zašto glupi?“
FMK nastavlja diskusiju na temu „Da li smo i zašto glupi?“

U nedavno održanom edukativnom onlajn razgovoru u organizaciji Fakulteta za medije i komunikacije pod nazivom „Da li smo i zašto glupi“ stručnjaci iz oblasti humanističkih nauka analizirali su političke, ekonomske i društvene kontekste i alate komunikacije tokom koronakrize.  

Neoplanta Delikates znači kvalitet
Neoplanta Delikates znači kvalitet

Duga tradicija, plodna, široka ravnica i kvalitet, to je ono što vezuje Vojvodinu i Neoplanta Delikates proizvode, jer u Vojvodini širina ne razdvaja već ona širinom spaja.

Recan fondacija poziva na
Recan fondacija poziva na "reciklažni" izazov

Dok je organizacija velikih dogođaja još neizvesna, akcija “Svaka limenka se računa” ohrabruje ljude da nastave sa svojim trudom za reciklažu kod kuće u okviru reciklažnog izazova, inicijative koja se, pokrenuta u Španiji, raširila širom Evrope.  

Forum „Don’t beautify the world, CHANGE IT“ od 2. do 04. juna
Forum „Don’t beautify the world, CHANGE IT“ od 2. do 04. juna

Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, od 2. do 4. juna u online formatu. 

Najveće balkansko vinsko takmičenje, BIWC, biće održano u julu u Beogradu
Najveće balkansko vinsko takmičenje, BIWC, biće održano u julu u Beogradu

Deveto izdanje najvećeg balkanskog vinskog takmičenja – BIWC (Balkans International Wine Competition) biće održano u Beogradu od 15. do 17. jula.  

Inovativno Frosch pakovanje
Inovativno Frosch pakovanje

Iz kompanije Werner & Mertz stiže inovacija: prva uspravna vreća koja se reciklira u celosti 

PortfoLion VC i Startup Europe Networks organizuju startup događaj 8. maja
PortfoLion VC i Startup Europe Networks organizuju startup događaj 8. maja

PortfoLion VC (investicioni fon OTP banke) i Startup Europe Networks organizuju veliki startup događaj 8. maja., a Vojvođanska Banka i OTP Grupa pozivaju sve startape iz Srbije, da se prijave za učešće u ovom događaju.

DIS produžio period za prijavu u okviru projekta „Znanje zna budućnost 2020“.
DIS produžio period za prijavu u okviru projekta „Znanje zna budućnost 2020“.

Usled aktuelnih dešavanja u zemlji izazvanih epidemijom koronavirusa, u kompaniji DIS doneta je odluka da umesto do danas (30.04), kako je prvobitno najavljeno, prijava za projekte traje do kraja maja - preciznije do 31.05.2020. godine u 23:59h.  

Bambi predstavio Plazma stikse
Bambi predstavio Plazma stikse

Kompanija Bambi, nakon Plazma Kocke sada je lansirarala potpuno novi proizvod – Plazma Stiksi

Održan događaj u okviru kampanje “Inspiring girls“
Održan događaj u okviru kampanje “Inspiring girls“

Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole „Jovan Dučić“ iz Novog Beograda učestvovale su u događaju „Devojčice imaju reč“ u okviru kampanje “Inspiring girls“ koju sprovodi nevladina organizacija Crta, uz podršku kompanije „Marbo Product – PepsiCo“

Odvajanje ambalažnog otpada fokus poslovanja Sekopaka
Odvajanje ambalažnog otpada fokus poslovanja Sekopaka

Kompanija Sekopak učestvovala je na panel diskusiji „Klimatske promene: lokalni izazov – uloga cirkularne ekonomije“ na nedavno održanom Kopaonik biznis forumu 

Nivea nudi potrošačima najbolje iz prirode
Nivea nudi potrošačima najbolje iz prirode

Kompanija je razvila novu Nivea Naturally Good liniju za negu lica, koja pruža najbolje od prirode za kožu... 

Coca-Cola predstavila Aquarius Water+
Coca-Cola predstavila Aquarius Water+

Kompanija Coca-Cola juče je predstavila svoj novi proizvod Aquarius Water+, sa dodacima cinka i magnezijuma

U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit
U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit

Vodeći bosanski trgovci ujedinjeni su ka zajedničkom cilju jačanja Retaila i FMCG industrije, poruka je sa konferencije u Sarajevu

DIS nastavlja sa programom „Znanje zna budućnost“
DIS nastavlja sa programom „Znanje zna budućnost“

Kompanija DIS je u beogradskom Medija centru predstavila rezultate prošlogodišnjeg i najavila novi ciklus programa podrške obrazovnim institucijama, organizacijama i ostalim udruženjima, u okviru programa „Znanje zna budućnost“