IN STORE  in your country  
SRBIJA

Događaji

Reinhard Harter, potpredsednik za korisničko iskustvo u SAP-u: Šta maloprodaja može da nauči iz poslovanja noćnih klubova
Reinhard Harter, potpredsednik za korisničko iskustvo u SAP-u: Šta maloprodaja može da nauči iz poslovanja noćnih klubova

U svom izlaganju, Harter je objasnio kako se Penny market uklopio u scenu hamburške zabavne četvrti Reeperbahn i kakve to veze ima sa kreiranjem korisničkog iskustva.

Ministar Mali obišao prvu prodavnicu koja je prešla na novi sistem eFiskalizacije
Ministar Mali obišao prvu prodavnicu koja je prešla na novi sistem eFiskalizacije

Ministar finansija u Vladi Republike Srbije Siniša Mali i direktorka Poreske uprave Dragana Marković danas su obišli lokalnu prodavnicu „3M“ u Barajevu, koja je prva u Srbiji počela da primenjuje novi sistem eFiskalizacije. 

U Beogradu prvi put predstavljeno vino Untouched by Light
U Beogradu prvi put predstavljeno vino Untouched by Light

U intimnoj atmosferi beogradskog restorana Le Mago, sinoć je predstavljen Untouched by Light – unikatno penušavo vino čije ime doslovce opisuje njegov proces proizvodnje, pakovanja i degustacije.

Online konferencija „Nedozvoljena trgovina na internetu“ 8. decembra
Online konferencija „Nedozvoljena trgovina na internetu“ 8. decembra

Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) i Pravni fakultet Univerziteta Union 8. decembra organizuju online konferenciju „Nedozvoljena trgovina na internetu“. 

Drugi šumadijski festival rakije 11. decembra u Kragujevcu
Drugi šumadijski festival rakije 11. decembra u Kragujevcu

Kragujevac će biti domaćin „Drugog šumadijskog festivala rakije“ koji će 11. decembra okupiti proizvođače voćnih rakija iz cele Srbije, sa ciljem da se promovišu i predstave novim kupcima, pre svega HoReCA sektoru, veletrgovinama i specijalizovanim prodavnicama pića, najavljeno je u Privrednoj komori Srbije (PKS).

Idealan novogodišnji poklon kojem niko neće odoleti!
Idealan novogodišnji poklon kojem niko neće odoleti!

Reč je o dm poklon kartici koja predstavlja elegantno i praktično rešenje za svaku priliku... 

Uskoro takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja High School Case Competition
Uskoro takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja High School Case Competition

U periodu od 6. do 18. decembra održaće se High School Case Competiton 2021, takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja namenjeno srednjoškolcima. Iza ovog projekta, u saradnji sa Fakultetom organizacionih nauka, stoji najveće udruženje konsalting profesionalaca, industrijskih eksperata i studenata u jugoistočnoj Evropi, Case Study Club.

dm prikupio 3,5 miliona dinara za narodne kuhinje
dm prikupio 3,5 miliona dinara za narodne kuhinje

Već treću godinu u nizu kompanija dm drogerie markt daje novo značenje „Crnom petku“, kada umesto dodatnih popusta, pet posto od prometa ostvarenog tog dana donira u humanitarne svrhe. 

Lidl započeo akciju doniranja „Mala dela su velika stvar”
Lidl započeo akciju doniranja „Mala dela su velika stvar”

Počinje humanitarna kampanja „Mala dela su velika stvar“, u okviru koje Lidl i Crveni krst Srbije pozivaju građane da u bilo kojoj Lidl prodavnici širom Srbije, u periodu od 29. novembra do 19. decembra, kupe i doniraju označene proizvode, koji će biti dostavljeni korisnicima pomoći iz ugroženih grupa.

Frikom ponudio tržištu nove sladoledne dezerte
Frikom ponudio tržištu nove sladoledne dezerte

Kompanija Frikom se pobrinula da ova zima bude bogatija za dva nova sladoledna dezerta – Markova i Švarcvald tortica.

Nestlé Srbija proglašen Šampionom održivosti
Nestlé Srbija proglašen Šampionom održivosti

Postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda kompanije Nestlé, u okviru fabrike u Surčinu, jedan je od pobedničkih projekata na konkursu „Šampioni održivosti“.

Delhaize Srbija među Šampionima održivog poslovanja
Delhaize Srbija među Šampionima održivog poslovanja

Digitalna platforma za donaciju hrane „Tanjir po tanjir“ (www.tanjirpotanjir.rs) maloprodajnog lanca Delhaize Serbia izabrana je kao jedan od pobedničkih projekata konkursa „Šampioni održivosti“.

Srpske Čuvarkuće se predstavile na Etno sajmu
Srpske Čuvarkuće se predstavile na Etno sajmu

Više od 700 poljoprivredno-prehrambenih proizvoda dobilo je u proteklih godinu i po dana prestižnu oznaku domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta Čuvarkuća, koja se dodeljuje u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“.

Dodelom priznanja završena „Nedelja održivog razvoja i poslovanja“
Dodelom priznanja završena „Nedelja održivog razvoja i poslovanja“

Važnost još jačeg uvezivanja Ciljeva održivog razvoja u poslovanje kompanija i povećanje svesti o značaju ove teme u poslovnom sektoru bile su glavne teme „Nedelje održivog razvoja i poslovanja“ u organizaciji Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva, koja je okupila veliki broj govornika iz državnog, biznis i civilnog sektora, kao i velikog broja malih i srednjih preduzeća. 

Revolucionarna korejska kozmetika od sada dostupna u dm-u
Revolucionarna korejska kozmetika od sada dostupna u dm-u

Revolucija je reč koja se ne pojavljuje često uz kozmetiku, međutim, vrlo je adekvatna kada se govori o čuvenom K-Beauty asortimanu, odnosno korejskoj kozmetici, koji se od skoro mogu naći i u dm drogerijama u našoj zemlji. 

Imlek donirao mazut građanima Zaječara
Imlek donirao mazut građanima Zaječara

Kompanija Imlek donirala je nedavno četrdeset tona mazuta neophodnog za predstojeću zimsku sezonu građanima Zaječara

 U okviru Lidlove akcije „Čisto iz ljubavi“ uklonjeno više od osam tona smeća
U okviru Lidlove akcije „Čisto iz ljubavi“ uklonjeno više od osam tona smeća

Gorska službe spasavanja je zajedno sa 10 organizacija u okviru Lidlove akcije „Čisto iz ljubavi“ očistila delove Srbije i tom prilikom uklonila više od osam tona smeća...

MK Group dodeljeno priznanje za doniranje hrane u 2021. godini
MK Group dodeljeno priznanje za doniranje hrane u 2021. godini

Kompanija MK Group sa članicama dobitnik je priznanja za doniranje hrane najugroženijima, doprinos borbi protiv siromaštva i ostvarenju Ciljeva održivog razvoja u 2021. godini, koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo. 

Grand nastavlja kampanju
Grand nastavlja kampanju "Hajde da imamo vremena" povodom Movembra

Kako smo ranije pisali, „Hajde da imamo vremena za preglede“, slogan je kampanje Grand kafe, koja je u saradnji sa Institutom za zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i fondom B92 tokom oktobra sprovela niz aktivnosti u cilju podizanja svesti o važnosti rane dijagnostike raka dojke. 

Novih 825 sadnica za očuvanje Tise od kompanije JTI-a
Novih 825 sadnica za očuvanje Tise od kompanije JTI-a

Volonteri kompanije Japan Tobacco International (JTI) i članovi udruženja Spasilački tim „Tisa“ zasadili su juče 825 sadnica hrasta lužnjaka, što uz 825 zasađenih u martu ove godine, iznosi čak 1.650 novozasađenih sadnica na površini od 1 hektara u priobalju reke Tise.

Nestlé nastavlja da podržava srednjoškolce pri prvim preduzetničkim koracima
Nestlé nastavlja da podržava srednjoškolce pri prvim preduzetničkim koracima

U partnerstvu sa organizacijom Dostignuća mladih u Srbiji (Junior Achievement Serbia), kompanija Nestlé podržala je beogradske srednjoškolce koji žele da razviju svoje preduzetničke veštine i našla se u ulozi biznis mentora na online takmičenju „Poslovni izazov“ koje za cilj ima da učenicima pruži uvid u savremeni način poslovanja. 

Šesto izdanje
Šesto izdanje "Nedelje italijanske kuhinje u svetu"

Ovu inicijativu realizuje Ambasada Italije u Beogradu, a održava se od 22. do 28. novembra... 

Ponovo Gomex u društvu najhumanijih
Ponovo Gomex u društvu najhumanijih

Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo, su kompaniju Gomex označili kao laureata Priznanja u oblasti društveno odgovornog poslovanja, čime se Gomex svrstava u društvo kompanija koje su najznačajniji donatori hrane u Srbiji.

Podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo je Carnexove misije
Podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo je Carnexove misije

Na panelu posvećenom predstavljanju rezultata kampanje “Spasimo hranu, spasimo humanost” u okviru konferencije CSR forum, učestvovali su predstavnici kompanija koje su se odazvale ovoj inicijativi, podržale kampanju i svojim angažovanjem dale veliki doprinos.