IN STORE  in your country  
SRBIJA

Analize

Kako brendovi mogu da odgovore na krizu sa korona virusom?
Kako brendovi mogu da odgovore na krizu sa korona virusom?

Širenje  COVID – 19  virusa kako u svetu, tako i u našoj zemlji, postavlja brojna pitanja i nedoumice

Vreme je za promenu načina prodaje
Vreme je za promenu načina prodaje

Pet ključnih trendova za koje IGD očekuje da će oblikovati tržište u narednih 12 meseci su: partnerstvo, efikasno trošenje vremena, promocija svrhe, zdravlje ljudi i planete i značaj svakog trenutka  

250 najvećih zaradilo 4,74 biliona dolara
250 najvećih zaradilo 4,74 biliona dolara

Vodećih 10 ostvarilo je 32,2 odsto od ukupnih prihoda 250 najvećih maloprodajnih lanaca u poslovnoj 2018. Najveći broj kompanija koji se našao na listi (136) posluje u sektoru robe široke potrošnje i čini 66,5% ukupnih prihoda maloprodaje u posmatranom periodu 

Mala i mikro preduzeća godišnje obrnu čak 6,5 biliona dolara
Mala i mikro preduzeća godišnje obrnu čak 6,5 biliona dolara

Istraživanje Visa kompanije pokazuj da u svetu trenutno posluje više od 180 miliona malih i mikro preduzeća i njihov uticaj na globalnu ekonomiju je nesporan. Putem njihovih sistema godišnje izvrši 6,5 biliona dolara transakcija i svakodnevno komuniciraju sa više od 4,5 milijardi kupaca

 Potrošački trendovi u 2019. godini
Potrošački trendovi u 2019. godini

Prosečan srpski potrošač u 2019. godini izdvajao je mesečno 29.296 dinara (250 evra) za hranu, kućne potrepštine i sredstva za ličnu higijenu, od čega 60% čini sveža hrana-meso, riba, voće i povrće 

Da li je kupovina namirnica putem interneta postala sastavni deo naših potrošačkih navika?
Da li je kupovina namirnica putem interneta postala sastavni deo naših potrošačkih navika?

Zanimljivo je da online kupci namirnica kupuju namirnice u prosečno najvećem broju različitih tipova prodajnih objekata, što nam svakako govori da je ova ciljna grupa najmanje vezana za jedan kanal nabavke namirnica, bilo da je to pijaca, mesara, ribarnica, lokalna prodavnica, supermarket i drugo

Kupci se ne odriču tako lako svojih navika
Kupci se ne odriču tako lako svojih navika

I dok se proizvođači „bore“ za sticanje, očuvanje i rast lojalnosti potrošača prema svom brendu, na drugoj strani su maloprodajni lanci koji sve te brendovi nude u svojim radnjama. A da li nam je svejedno u kojoj radnji ćemo kupiti naš omiljeni brend? Saznajte u daljem tekstu

Najčešče oglašavani brendovi u lifletima u 2019.
Najčešče oglašavani brendovi u lifletima u 2019.

Top 100 robnih marki ili „must have“ u lifletima u 2019. sa najčešćim pojavljivanjem beleži udeo od 35% svih objava. Privatne robne marke beleže 8,5%.   

Brza i efikasna kupovina
Brza i efikasna kupovina

To znači da trgovci moraju da traže različite načine kako bi zadovoljili potrebe kupca u pokretu, bilo da je to jednostavnija navigacija u trgovini, ulaganje u bržu tehnologiju naplate ili pikap lokacije 

Focus: Analiza promotivnih aktivnosti uložaka i tampona
Focus: Analiza promotivnih aktivnosti uložaka i tampona

U segmentu proizvoda koje žene koriste za intimnu higijenu, najveći udeo u 2019,skoro 74%, ima kategorija Higijenski ulošci  

IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca
IGD: Nova uloga u ispunjavanju potreba kupaca

Neke kompanije uvode click-and-collect usluge, pri čemu potrošači mogu da podignu svoju porudžbinu.

A.T. Kearney: Nova realnost za trgovce i FMCG kompanije
A.T. Kearney: Nova realnost za trgovce i FMCG kompanije

Masovno tržište budućnosti razvijaće se na tri načela: poverenje, uticaj i personalizacija.

PromoTrack – moćan alat za detaljnu analizu
PromoTrack – moćan alat za detaljnu analizu

Zanima vas efekat promocije? Da li je odluka o produbljivanju rabata dala odgovarajući efekat? Kako je konkurencija odreagovala na vaše promotivne aktivnosti?