IN STORE  in your country  
SRBIJA
Analize
12.04.2018.

RETAILZOOM

PromoTrack – moćan alat za detaljnu analizu

Analizom trgovačkih lifleta do uvida u promotivne aktivnosti na tržištu

-

Autori:
Milanka Vasiljević, Client Sales and Service Manager, milanka.vasiljevic@retailzoom.net
Ivan Matijašević, Business Development Manager, ivan.matijasevic@retailzoom.net

RetailZoom analizira sve informacije dostupne na lifletima relevantnih maloprodajnih lanaca na teritoriji Srbije. PromoTrack je alat koji istovremeno pruža i makro i mikro perspektivu. Izaberemo odgovarajući period koji nas interesuje. Izaberemo region, trgovački lanac, tip objekta ili čak tačno određene objekte. U nekoliko sekundi dobijamo jasno i pregledno poređenje broja promocija i efekat cene, kvartal na kvartal, mesec na mesec ili čak nedelju na nedelju. Možemo da pratimo sopstvene promotivne aktivnosti, aktivnosti konkurencije i da ih lako poredimo koristeći Incidence index, parametar koji nam govori o tome koliko su kupci zapravo bili izloženi datim promocijama. Iz datih izveštaja možemo videti na koje SKU-eve u okviru kog brenda se dati proizvođač fokusirao u određenom periodu, a uz pomoć Incidence Index-a vidimo tačno gde je stavljen akcenat.

PromoTrack vam omogućava da prelistate one liflete koji vas interesuju koristeći filtere koje u nekoliko sekundi možete da podesite prema svojim potrebama.

Uz PromoTrack dobijate sedam modula, koje možete da prilagodite svojim potrebama za informacijama koristeći pomenute dinamičke filtere. Pored toga, svaki od modula ima nekoliko već pripremljenih preglednih analiza koje na lak način možete da prebacite u Excel i da uvežete sa svojim prodajnim podacima.

Dashboard-i su napravljeni tako da vam brzo daju uvid u ulaganja u promotivne aktivnosti na tržištu, počev od nivoa proizvođača, preko brenda, do samog proizvoda.

O kompaniji RetailZoom

RetailZoom je kompanija koja se bavi istraživanjem tržišta i analizom podataka. Postoji od 2011. godine i trenutno posluje u 21 zemlji EMENA regiona. Iako je kompanija internacionalna, akcenat je na lokalnim timovima profesionalaca koji dolaze sa strane istraživačkih agencija ali i sa strane samih proizvođača i maloprodajnih lanaca, kako bi se na najbolji način razumele potrebe klijenata. Cilj kompanije je da poboljša poslovanje svojih klijenata dostavljajući im rešenja vezana za ponašanje kupaca prilikom kupovine, programe vernosti kupaca, analize promocija putem letaka, basket analize, analize CRM-a, kao i detaljan uvid u maloprodaju – analizu distribucije, udela na tržištu, promocija i cena. Neki od klijenata RetailZoom-a u ovim zemljama su Philip Morris, JTI, BAT, Imperial Tobacco, Coca Cola, Red Bull, Carlsberg, Efes, Lactalis, Danone, Nestle, L`Oreal, Unilever, Johnson & Johnson, Henkel, GSK, P&G, Mega Image, Konzum, Metro, Carrefour, Cora, Billa, dm, Accessorize, itd.

Kontakt: +381 66 8666 846; +381 66 8666 847; +381 11 4031 976; www.retailzoom.net